Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

jennah

charlie thy skriver:

nope, - her i huset bliver 95% af dem fanget i et glas og sat udenfor... :-) Det sker der ryger en enkelt med støvsugeren i ny og næ...

Men grundlæggende slår jeg ikke dyr ihjel bare fordi de generer mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

wamse

Her starter enhver form for forsøg på at eliminere edderkopperne, og jeg har ingen skrupler what so ever ved det

De er meget velkomne til at finde andre græsgange, for her opstår 3 verdenskrig, hvis de overskrider grænserne

Anmeld

21. februar 2013

Sandra1985

Hvis de er små kalder jeg på en af kattene - de synes det er super underholdning at fange og spise dem  Men de store bliver fanget under et glas og så tager manden sig 'kærligt' af dem når han kommer hjem  

Hvis jeg møder dem i haven under fx havearbejde, så tage jeg en skovl og flytter dem et andet sted hen - de må gerne være i naturen, men ikke indenfor...

Anmeld

21. februar 2013

jennah

wamse skriver:

Her starter enhver form for forsøg på at eliminere edderkopperne, og jeg har ingen skrupler what so ever ved det

De er meget velkomne til at finde andre græsgange, for her opstår 3 verdenskrig, hvis de overskrider grænserne

haha, fobi?

Anmeld

21. februar 2013

jennah

Sandra1985 skriver:

Hvis de er små kalder jeg på en af kattene - de synes det er super underholdning at fange og spise dem  Men de store bliver fanget under et glas og så tager manden sig 'kærligt' af dem når han kommer hjem  

Hvis jeg møder dem i haven under fx havearbejde, så tage jeg en skovl og flytter dem et andet sted hen - de må gerne være i naturen, men ikke indenfor...

"Kaerligt"? Slår han dem ihjel?

Anmeld

21. februar 2013

Sandra1985

jennah skriver:

"Kaerligt"? Slår han dem ihjel?

Ja, han slår dem ihjel...

Anmeld

21. februar 2013

wamse

jennah skriver:

haha, fobi?

Nej nej jeg synes bare min verden ville være så meget nemmere uden de kræ

Anmeld

21. februar 2013

jennah

wamse skriver:

Nej nej jeg synes bare min verden ville være så meget nemmere uden de kræ

Haha Hvordan slår du dem ihjel? Fluesmaekker? Mase med papir?

Anmeld

21. februar 2013

wamse

jennah skriver:

Haha Hvordan slår du dem ihjel? Fluesmaekker? Mase med papir?

Uhh ville aldrig komme så tæt på, som med et stykke papir De kunne jo finde på at angribe mig med baseball bat eller lignende

Jeg støvsuger dem, jeg sprøjter dem med gift eller hårspray

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

wamse skriver:

Uhh ville aldrig komme så tæt på, som med et stykke papir De kunne jo finde på at angribe mig med baseball bat eller lignende

Jeg støvsuger dem, jeg sprøjter dem med gift eller hårspray

Pfahahahhahahhaha, har grint så meget over dine indlæg.

Jeg er ikke stolt af det, men jeg var engang sammen med veninde, der har voldsom fobi for de skiderikker. Og hvad kommer der kravlende oppe i loften? Den største edderkop set i DK! (Jeg er helt sikker!) og jeg kunne bare ikke slå den ihjel. Så jeg gav den hårlak til den dejsede om. 

Det var synd for edderkoppen, og jeg havde det dårligt med det. Men så  kan den bare lade være med at være så møg klam!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.