Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

FrkZier

line90 skriver:

Hvis du ikke kunne få dig selv til at slå dyret ihjel burde du sgu ikke spise skinkesalat. Burde du nok heller ikke alligevel!! At spise animalske produkter er ligmed at være morder!

omg, du er godt nok snæversynet - bare fordi DU mener det er det samme som at være morder at spise animalske produkter, skal du IKKE fortælle mig hvad JEG skal gøre! JEG gør præcis hvad jeg føler er det rigtige for MIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

line90

FrkZier skriver:

omg, du er godt nok snæversynet - bare fordi DU mener det er det samme som at være morder at spise animalske produkter, skal du IKKE fortælle mig hvad JEG skal gøre! JEG gør præcis hvad jeg føler er det rigtige for MIG!

Det ville også være helt fint hvis ikke det var fordi at valget om at spise animalske produkter er skyld i  drab og lidelser på og for uskyldige dyr for ikke at snakke om den kæmpe miljøpåvirkning det har.

Anmeld

1. februar 2013

jennah

line90 skriver:

Det ville også være helt fint hvis ikke det var fordi at valget om at spise animalske produkter er skyld i  drab og lidelser på og for uskyldige dyr for ikke at snakke om den kæmpe miljøpåvirkning det har.

Slår du aldrig et dyr ihjel? Ikke engang en flue?

Anmeld

1. februar 2013

Annape

Skouboe skriver:

Jeg har i mange år holdt fred med vores edderkopper. De fik lov at være i fred, og til gengæld tog de fluerne. Efter vi er flyttet i hus har vi vildt mange at de der mærkelige, langbenede nogen, og dem er jeg begyndt at slå ihjel, fordi jeg får svip af alt det spindelvæv alle steder. De andre får som regel enten lov til at være, eller bliver båret udenfor.

Jeg tror ikke de langbenede spinder vaev...Måske er det forkert edderkop du slår ihjel? Jeg synes synd for edderkopperne. De ska ikke slås ihjel!

Anmeld

1. februar 2013

o1Mutte

line90 skriver:

Hold da op.. Du er godt nok snæversynet Er du en del af Anima?

Anmeld

1. februar 2013

Annape

o1Mutte skriver:

Hold da op.. Du er godt nok snæversynet Er du en del af Anima?

Anmeld

1. februar 2013

jennah

FrkZier skriver:

Anmeld

1. februar 2013

Skouboe

Annape skriver:

Men de er ju søde....

Det har jeg ikke så meget forhold til om de er eller ej - de genererer ufattelige mængder spindelvæv og de tager hverken fluer, myg eller lign. så nu er det nok

Anmeld

1. februar 2013

Skouboe

Annape skriver:

Jeg tror ikke de langbenede spinder vaev...Måske er det forkert edderkop du slår ihjel? Jeg synes synd for edderkopperne. De ska ikke slås ihjel!

De spinder HELT VILDT meget spindelvæv.

Anmeld

1. februar 2013

jennah

Skouboe skriver:

De spinder HELT VILDT meget spindelvæv.

Kan du ikke tage dem med støvsugeren? Kvaser du edderkopper hver dag?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.