LilleNyPåVej skriver:
Det er ikke alle kirker der gør det, faktisk langt fra. Man kan også gøre det på helligdage, men der har jeg erfaret at det er den 2. helldigdag altså f.eks. 2. påskedag hvis det er.
Men her har vi jo mange kirker, og har alligevel kun fundet 2 der holder det om lørdagen - så ved ikke om der er en kirke i nærheden af jer der gør det 
Syntes bare det var rart for alle, inkl gæsterne, at når der er fest at man så kan slappe af dagen efter og koble fra inden man skal op og starte en ny uge
derfor ville vi gerne holde det en lørdag 
Åh det ved jeg ikke.. Vi havde jo faktisk planlagt hvilken kirke og lokalerne, men så kom vi til at tale om, at hvis vi bare gjorde det til noget lidt mere intimt, så det kun var os to, vores forældre, søskende og tilhørende kærester også vores bedsteforældre, så kunne vi faktisk holde hele herligheden hos min kærestes mor og stedfar, fordi de har lækker åbning lige ud til haven fra spisestuen, så det er bare NEMT.. Og dertil kommer jo så at vi sparer 1500,- på lokaler..
Det eneste negative ved det er så, at vores mostre, onkler og hvad vi ellers havde skrevet på sedlen ikke kommer med.. Og at hvis han skal døbes i den kirke vi havde snakket om først kræver det en del kørsel især for min familie, da min kærestes familie kommer fra den by hvor kirken ligger..
Jeg synes godt nok bare det er svært!
Anmeld