Hvor tidlig planlagde i dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

AnthonsMor

LilleNyPåVej skriver:

Vi har en søskende hver - men vi bliver jo ikke mange flere af den grund.

Ja sådan en 15 stk er sådan et fint tal - og hyggeligt og intimt 

Nej det kan jeg godt se

Ja, også har man bare meget mere lyst til at der er gæster, og man har overskuddet til dem alle sammen selvom man er nybagt forælder.. Det er vores første, så vi kan jo altid gøre det om næste gang, også invitere vidt og bredt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Miin'Baby'Mus

RikkeThygesen skriver:

Nej det kan jeg godt se

Ja, også har man bare meget mere lyst til at der er gæster, og man har overskuddet til dem alle sammen selvom man er nybagt forælder.. Det er vores første, så vi kan jo altid gøre det om næste gang, også invitere vidt og bredt

Åh ja, det bliver en lang og anstrengende dag med alle de mennesker hehe. Du forstår da virkelig også at sige det  Nu skal jeg også have overskud til at snakke med alle dem der kommer haha 

Og det er så derfor at en lørdag er så god til holde dåben på, så kan man slappe af søndag  

Anmeld

22. januar 2013

AnthonsMor

LilleNyPåVej skriver:

Åh ja, det bliver en lang og anstrengende dag med alle de mennesker hehe. Du forstår da virkelig også at sige det  Nu skal jeg også have overskud til at snakke med alle dem der kommer haha 

Og det er så derfor at en lørdag er så god til holde dåben på, så kan man slappe af søndag  

Ja det er nu en god idé med en lørdag..

Det er vidst en proces der bliver lidt længere end jeg troede. Troede egentlig vi var blevet enige om, at leje det lokale der, som ligger tæt på kirken også bare invitere "alle".. Men det synes manden så ikke alligevel

Anmeld

22. januar 2013

baby012

LilleNyPåVej skriver:

Ja læste godt lige at moderkagens funktion mindskes - nu er jeg jo slet ikke mere panikslagen for at gå over tiden 

Årh det er synd for dig   

Det skal du ikke være 

Jeg fødte en sund og rask lille pige i 41+0..  

så der behøver ikke være noget galt .. Håber for dig at du hår i fødsel snart. , senest fredag 

Anmeld

23. januar 2013

Giraffen

LilleNyPåVej skriver:

Ja og det skal jo nok gå alt sammen  det er bare øv med alle de andre ting der skal passes ind og hele den måned hvor konfierne overtage alle datoer, ih altså 

Syntes bare det bliver for sent ellers, og er bange for at hun når at blive for stor til kjolen og alt sådan noget. Vi har altid været små tyksakker da vi var små, altså virkelig tyksakker  hehe, så hvis vi får en bette pige der er ligeså tyk så går der nok ikke længe inden kjolen bliver for lille 

måske ka i finde ud af hvornår de forskellige "vigtige" børn skal konfirmeres, for de datoer kan der jo ikke rigtig rykkes på og så vælge ud fra det  

Anmeld

23. januar 2013

Benjamins'mor

Tror vi begyndte 1,5 - 2 mdr før han skulle døbes med at planlægge mad osv så vi kunne få bestilt.

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Da vi ventede vores søn der var alt stort set klar da han blev født! Invitationer blev sendt få dage efter fødslen. Men alt planlægning var i vinkel. Indkøbslister m.m Havde bestilt tid hos præsten og lokalerne var i vinkel. Han blev døbt da han var 6 uger gammel.

Denne gang ventede vi med det meste. Freya skal døbes 03.02.13 og vi har nogenlunde styr på det meste. Intet blev planlagt før hun var født.

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

RikkeThygesen skriver:

Ja det er nu en god idé med en lørdag..

Det er vidst en proces der bliver lidt længere end jeg troede. Troede egentlig vi var blevet enige om, at leje det lokale der, som ligger tæt på kirken også bare invitere "alle".. Men det synes manden så ikke alligevel

Hehe mænd altså  Håber da i bliver enige

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Lahn11 skriver:

Det skal du ikke være 

Jeg fødte en sund og rask lille pige i 41+0..  

så der behøver ikke være noget galt .. Håber for dig at du hår i fødsel snart. , senest fredag 

Tak  Det håber jeg også 

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Giraffen skriver:

måske ka i finde ud af hvornår de forskellige "vigtige" børn skal konfirmeres, for de datoer kan der jo ikke rigtig rykkes på og så vælge ud fra det  

Nåe jamen på Kirkens hjemmeside der står der hvornår de forskellige klasser skal konfirmeres, det er derfor jeg ved at der er en hel med måned, faktisk, hvor vi ikke kan få lov at være i kirken  Men der er bare så mange ting ud over også der allerede er planlagt, fødselsdage, bryllup, påskedage osv osv. Syntes pludselig det bliver trangt - men vi finder ud af det. Vi har fundet en anden dato, så vi håber den kan holde stik denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.