Hej endnu engang hehe 
Ja, var på besøg hos svigerforældrene i weekenden og det første svigerfar spørger om, det er hvornår dåben skal holdes.
Svigerfar arbejder udenlands og har en vigtig stilling der gør at han ikke bare kan komme hjem når det lige passer, så han vil selvfølgelig gerne vide det hurtigst muligt så han kan få tingene til at passe sammen da han jo gerne vil med til dåben 
Min kæreste derimod syntes så absolut ikke at man snakker dåb eller i hvert fald gør noget som helst planlagt inden fødslen ang dåb. Jeg har ganske vist termin på fredag, men tænker jo også på at det skal passe ind i vores egen kalender og der kommer jo alle de konfirmationer der booker kirkerne og lokalerne osv
det giver mig helt automatisk stress at jeg har en hel måned jeg ikke kan røre ved og der er flere andre store arrangementer i svigerfamilien oveni de måneder vi gerne vil holde dåben i, stress
hehe.
Jeg kan ikke selv se hvorfor jeg ikke bare kan booke kirke og lokaler i morgen - så får svigerfar også besked og vi kan alle slappe af igen
Så hvad gjorde i og i syntes i også det er dumt at bestille kirke og lokale?
Anmeld