Hvor tidlig planlagde i dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

AnthonsMor

LilleNyPåVej skriver:

Hehe mænd altså  Håber da i bliver enige

Mon ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

katrine 81

Hej.. 

Jeg har læst lidt med i jeres tråd her om barnedåb.. Og vil da lige give min mening til kende, da jeg kan se at der ikke umiddelbart er andre der skriver dette....:

Vent, ro på..!! Dit kontrolgen kan du godt putte langt væk når babyøen kommer det er slut med selv at bestemme..! Det er der fra nu af og laaaaang til frem et lille vidunderligt væsen der vil gøre for dig :-)

Og så vent med dåb til barnet er større.. !!!

min datter blev døbt da hun var 3 mdr.. Det syntes jeg var passende, men men men hvor ville jeg dog have ønsket at nogen havde sagt.. VENT til hun er 5-6 mdr. Der er massere af tid. Og jo ældre og større den lille er og bliver, jo mere i lærer hinanden at kende og opdager hvordan livet er med sådan en lille, jo mere glæde får i alle ud af begivenheden. 

Så jeg vil ønske og råde ALLE til "tag den med ro".. Og hvis du/i vil sætte en dag -så sæt den laaaaaangt ude i fremtiden. Så er der mere ro på for alle.

Rigtig god fornøjelse med det hele, og jeg håber I får en god dag med det hele, uanset hvad i vælger. 

Hilsner fra Katrine (mor til Ellen 21 mdr)

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

katrine 81 skriver:

Hej.. 

Jeg har læst lidt med i jeres tråd her om barnedåb.. Og vil da lige give min mening til kende, da jeg kan se at der ikke umiddelbart er andre der skriver dette....:

Vent, ro på..!! Dit kontrolgen kan du godt putte langt væk når babyøen kommer det er slut med selv at bestemme..! Det er der fra nu af og laaaaang til frem et lille vidunderligt væsen der vil gøre for dig :-)

min datter blev døbt da hun var 3 mdr.. Det syntes jeg var passende, men men men hvor ville jeg dog have ønsket at nogen havde sagt.. VENT til hun er 5-6 mdr. Der er massere af tid. Og jo ældre og større den lille er og bliver, jo mere i lærer hinanden at kende og opdager hvordan livet er med sådan en lille, jo mere glæde får i alle ud af begivenheden. 

Så jeg vil ønske og råde ALLE til "tag den med ro".. Og hvis du/i vil sætte en dag -så sæt den laaaaaangt ude i fremtiden. Så er der mere ro på for alle.

Rigtig god fornøjelse med det hele, og jeg håber I får en god dag med det hele, uanset hvad i vælger. 

Ja, men datoer hænger som sagt ikke på træerne fra hun er de 2,5-3 måneder og frem da der er en helt måned med konfirmationer der overtager kirken og lokalerne + at der er alt for mange andre større arrangementer i vores familier med runde fødselsdage, bryllup, påske osv netop efter Konfirmationerne - så igen mangel på datoer.

Jeg ville også gerne at jeg ikke skulle stresse fordi at hver weekend er taget og som du selv siger kommer jeg ikke til at kunne styre meget når først den bette kommer. Ergo ser jeg det stadig som den bedste løsning for os alle da hun højst sandsynligt når at blive for stor inden det hele flasker sig (det kan også være at jeg tager fejl, hvem ved?) - og kjolen skulle hun jo også gerne kunne være i, det er et arvestykke og betyder rigtig meget for mig.

Så lige meget hvad bliver hun døbt før konfirmationerne starter  Og det er svært nok bare at finde en dato inden, som du kan læse har jeg allerede måtte vælge en anden dato og dette skyldes netop konfirmationer da de starter tidligere end jeg regnede

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

Har været igang siden jeg blev mor her 3. gang. Men var allerede i invitations-tanker inden hun blev født. Her bliver vi en 30 stk så vi kan ikke være herhjemme selvom jeg gerne så det så vi kunne spare lokaler. Desuden er min søster også på nakken af mig og ser gerne at jeg sørger for at det bliver en weekend hvor det passer hende bedst.

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

katrine 81 skriver:

Hej.. 

Man kan altså godt kontrollere en hel masse selvom der kommer en ny

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Lullaby skriver:

Har været igang siden jeg blev mor her 3. gang. Men var allerede i invitations-tanker inden hun blev født. Her bliver vi en 30 stk så vi kan ikke være herhjemme selvom jeg gerne så det så vi kunne spare lokaler. Desuden er min søster også på nakken af mig og ser gerne at jeg sørger for at det bliver en weekend hvor det passer hende bedst.

Hehe en weekend der passer din søster bedst? Ja okay 

Hvorfor skal din søster bestemme hvornår i skal holde dåben? 

Og ja, kan da ikke se hvorfor jeg ikke skule få styr på tingene nu og så har jeg mere tid til at nyde min baby 

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

LilleNyPåVej skriver:

Hehe en weekend der passer din søster bedst? Ja okay 

Hvorfor skal din søster bestemme hvornår i skal holde dåben? 

Og ja, kan da ikke se hvorfor jeg ikke skule få styr på tingene nu og så har jeg mere tid til at nyde min baby 

Fordi hun tror, at hele verdenen drejer sig om hende. Jeg elsker hende men hun er til tider møgforkælet.  Feks da vores mor og hendes far gik fra hinanden (vi har forskellige fædre) efter 29 år kunne hun slet ikke abstrahere fra, at min mor var sønderknust når nu det var hende der var offeret.  HUN havde det jo forfærdeligt.

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Lullaby skriver:

Fordi hun tror, at hele verdenen drejer sig om hende. Jeg elsker hende men hun er til tider møgforkælet.  Feks da vores mor og hendes far gik fra hinanden (vi har forskellige fædre) efter 29 år kunne hun slet ikke abstrahere fra, at min mor var sønderknust når nu det var hende der var offeret.  HUN havde det jo forfærdeligt.

Åh gud da 

Jeg elsker også min søster, men wow der er også bare kæmpe forskel på os - hun er snottede lille møgkælling hehe  Men hun ved det så tilgengæld også og er enig med os andre i at hun er en satan. Så hvad gør man så?

Nogle mennesker er bare sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.