Kan det passe, at vi kan få 2000 kr i boligstøtte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

lilledittemor

Bertris skriver:

Lyder altså som om i sagtens kunne få mere, har i undersøgt det efter i har fået barn?  

Vi har ikke fået boligstøtte før det starter først fra d. 01.02
Vi har ikke haft brug for det før.
Det var kommunen der sagde at det var hvad vi kunne få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Bertris

Ditte_Marie skriver:

Vi har ikke fået boligstøtte før det starter først fra d. 01.02
Vi har ikke haft brug for det før.
Det var kommunen der sagde at det var hvad vi kunne få

Lyder da vildt at der er så stor forskel, kan da kun se at det er hvis din mand tjener virkelig godt at i får så lidt

Anmeld

15. januar 2013

Sabsy

Jeg får 2400 i boligstøtte, vi bor mig og min søn i en lejlighed til 10200,- og har 135kvm.. Så ved ikke om det er lidt eller meget

Anmeld

15. januar 2013

ledermus

Jesuisunefemme skriver:

Det er godt nok vildt så stor forskel der er.. men tænker at du nok får så lidt fordi du har et job? der må jo da i hvert fald være noget der gør at det er så forskelligt.

Tror satserne er forskellige fra kommune til kommune og ja det bliver jo beregnet udfra husleje og indtægt 

Anmeld

15. januar 2013

Mom2

MariaKyedDK skriver:

Ja det kan sagtens passe, da både jeg og min mand var på KH i tidernes morgen, fik vi 2000 kr i boligstøtte.

Hvordan bar I jer ad med det. Vi er to arbejdsløse og kan ingenting få fordi vi tjener for meget!

Anmeld

15. januar 2013

helle85

Jesuisunefemme skriver:

Hej.

Vi står og skal flytte her til marts, har aldrig søgt boligstøtte før fordi vi synes vi sad så billigt i det at det ikke var nødvendigt.

Men der hvor vi flytter hen kommer vi så til at sidde ret meget dyrere  og har så været inde for at søge boligstøtte.

Vi er to voksne og et barn, en på kontanthjælp og en der studere + har weekend arbejde hveranden weekend.

Har været på borger.dk og udregne boligstøtte.

Kan det virkelig passe vi kan få omkring 2000 kr. i boligstøtte? Syns det lyder af rigtig meget.

Nogen herinde der får så meget?

har ikke læst alle svarene, så ved ikke om andre har skrevet det

i skal lige værer ops på at den nok falder efter 6 mdr mender jeg det er.

ved dog ikke om den gør det nå der er en der studere

Anmeld

15. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der er ikke forskel i kommunerne,de udregner alle boligsikringen efter de samme regler og takster,det er ene og alene indtægtsbestemt,kombineret med om man har børn,og lejlighedens størrelse og husleje. 

Anmeld

15. januar 2013

Camilla..

Jesuisunefemme skriver:

Hej.

Vi står og skal flytte her til marts, har aldrig søgt boligstøtte før fordi vi synes vi sad så billigt i det at det ikke var nødvendigt.

Men der hvor vi flytter hen kommer vi så til at sidde ret meget dyrere  og har så været inde for at søge boligstøtte.

Vi er to voksne og et barn, en på kontanthjælp og en der studere + har weekend arbejde hveranden weekend.

Har været på borger.dk og udregne boligstøtte.

Kan det virkelig passe vi kan få omkring 2000 kr. i boligstøtte? Syns det lyder af rigtig meget.

Nogen herinde der får så meget?

min mand har egen cafe jeg er på kh

vi for 1100 i boligstøtte

vores husleje er på 9000

Anmeld

15. januar 2013

-Sigrid-

Vi er 2 på SU, med et barn i 94m lejlighed. Tror vi får cirka 2000 også

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

helle85 skriver:

har ikke læst alle svarene, så ved ikke om andre har skrevet det

i skal lige værer ops på at den nok falder efter 6 mdr mender jeg det er.

ved dog ikke om den gør det nå der er en der studere

Nej det er der ikke lige nogen der har snakket om.. Men hvis den gør, ved du så hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.