Kan det passe, at vi kan få 2000 kr i boligstøtte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Jesuisunefemme

Lahn11 skriver:

Vi får 3100..  

dog er vi begge på su 

okay, det lyder da til det måske godt kan passe.. Hvor stor er jeres sted og hvad betaler i i husleje.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Jesuisunefemme

MariaKyedDK skriver:

Ja det kan sagtens passe, da både jeg og min mand var på KH i tidernes morgen, fik vi 2000 kr i boligstøtte.

Lyder godt. Tak for svar.

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

B&J skriver:

Ja det ved jeg ikke.... vi får det ikke mere da min kæreste får voksen elevløn...

så gider ikke få det undersøgt vi fik lidt

Ja okay. Det er de små ting der går hele forskellen.

Anmeld

15. januar 2013

baby012

Jesuisunefemme skriver:

okay, det lyder da til det måske godt kan passe.. Hvor stor er jeres sted og hvad betaler i i husleje.?

124 kwm hus.. Og have.. 

Vi betaler (med el vand og varme) 5877 /md

Vi er to voksne, og to børn (snart)  

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Jesuisunefemme skriver:

Ja okay. Det er de små ting der går hele forskellen.

ej gider ikke tænke over det slet ikke når kæreste har været så heldig og starte på en uddannelse så er det 10000% bedre ind 333kr hihihihihih

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

Lahn11 skriver:

124 kwm hus.. Og have.. 

Vi betaler (med el vand og varme) 5877 /md

Vi er to voksne, og to børn (snart)  

Ja okay. Vores er kun 79 m2 og vi skal betale 5200 i ren husleje.

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

B&J skriver:

ej gider ikke tænke over det slet ikke når kæreste har været så heldig og starte på en uddannelse så er det 10000% bedre ind 333kr hihihihihih

Helt sikkert.

Anmeld

15. januar 2013

baby012

Jesuisunefemme skriver:

Ja okay. Vores er kun 79 m2 og vi skal betale 5200 i ren husleje.

Så lyder det rigtig med omkring 1500-2000 i boligstøtte  

Men uha det synes jeg er mange penge :/ 

nu har bi så valgt at bo i en "lille" by.. Så her er lejen heldigvis ikke så høj  

og vi har kun 100m ind til midtbyen  

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

Lahn11 skriver:

Så lyder det rigtig med omkring 1500-2000 i boligstøtte  

Men uha det synes jeg er mange penge :/ 

nu har bi så valgt at bo i en "lille" by.. Så her er lejen heldigvis ikke så høj  

og vi har kun 100m ind til midtbyen  

Ja, det er ret så dyrt.. og det vilde er at det faktisk også er en lille bitte by i Salling.. sådan en by med kun en handlemulighed og så ellers kun det mest nødvendige, som DP, BH og skole. xD

Men vi har prøvet 3 gange at bo hos private udlejere og har rigtig dårlige erfaringer med det. Så nu belsuttede vi os for at NU skulle vi bo i noget der var "ordentlig" så det er en boligforening der ejer det vi flytter i og så er det bare altid lidt for dyrt. Men kan vi få 2000 kr. i boligstøtte, så er det jo egentlig kun en husleje på 3200 kr. og det synes jeg ikke er dyrt.

Så det håber jeg.

Anmeld

15. januar 2013

baby012

Jesuisunefemme skriver:

Ja, det er ret så dyrt.. og det vilde er at det faktisk også er en lille bitte by i Salling.. sådan en by med kun en handlemulighed og så ellers kun det mest nødvendige, som DP, BH og skole. xD

Men vi har prøvet 3 gange at bo hos private udlejere og har rigtig dårlige erfaringer med det. Så nu belsuttede vi os for at NU skulle vi bo i noget der var "ordentlig" så det er en boligforening der ejer det vi flytter i og så er det bare altid lidt for dyrt. Men kan vi få 2000 kr. i boligstøtte, så er det jo egentlig kun en husleje på 3200 kr. og det synes jeg ikke er dyrt.

Så det håber jeg.

- for det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.