Kan det passe, at vi kan få 2000 kr i boligstøtte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

B&J

Jesuisunefemme skriver:

Ja, synes også det lød af rigtig meget.. men man har da lov at håbe.

ja jeg vil da gerne på i din kommune så for vores husleje er på over 6000kr og for 75 og vi fik så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

ledermus

jeg er enlig forsørger med en 3 værelses lejlighed på 97 kvm og en husleje der sige 5700 kr og et fuldtidsjob som pædagog og jeg får 622 kr

Anmeld

15. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Da jeg boede alene med min søn i en 89 kvm rækkehus på elevløn fik jeg 3300 kr i bolig støtte

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

Bertris skriver:

Som KH-modtager og studerende uden barn får vi lige knapt 700 kr, men den stiger til 1600 mener jeg når prinsessen kommer, og det er en 3'er på 72 til ca 4800 i månede inkl. a/c

Det lyder jo til at det måske godt kan passe..  for det, det ville da lette det hele en smule.

Anmeld

15. januar 2013

Moar2011

R enlig 85kvm kan få 3300 ..

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

ledermus skriver:

jeg er enlig forsørger med en 3 værelses lejlighed på 97 kvm og en husleje der sige 5700 kr og et fuldtidsjob som pædagog og jeg får 622 kr

Det er godt nok vildt så stor forskel der er.. men tænker at du nok får så lidt fordi du har et job? der må jo da i hvert fald være noget der gør at det er så forskelligt.

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

B&J skriver:

ja jeg vil da gerne på i din kommune så for vores husleje er på over 6000kr og for 75 og vi fik så lidt

Jamen er det kommune bestemt? troede egentlig det var sådan en generel udregning efter hvad du tjener og hvor stort/dyrt du bor. og ikke bestemt af hvilken kommune du bor i? men jeg ved det ikke.

Ja, det er da ikke meget i kan få i forhold til os i hvert fald, hvis udregningen er rigtig.

Anmeld

15. januar 2013

baby012

Vi får 3100..  

dog er vi begge på su 

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Jesuisunefemme skriver:

Jamen er det kommune bestemt? troede egentlig det var sådan en generel udregning efter hvad du tjener og hvor stort/dyrt du bor. og ikke bestemt af hvilken kommune du bor i? men jeg ved det ikke.

Ja, det er da ikke meget i kan få i forhold til os i hvert fald, hvis udregningen er rigtig.

Ja det ved jeg ikke.... vi får det ikke mere da min kæreste får voksen elevløn...

så gider ikke få det undersøgt vi fik lidt

Anmeld

15. januar 2013

MariaKyedDK

Jesuisunefemme skriver:

Hej.

Vi står og skal flytte her til marts, har aldrig søgt boligstøtte før fordi vi synes vi sad så billigt i det at det ikke var nødvendigt.

Men der hvor vi flytter hen kommer vi så til at sidde ret meget dyrere  og har så været inde for at søge boligstøtte.

Vi er to voksne og et barn, en på kontanthjælp og en der studere + har weekend arbejde hveranden weekend.

Har været på borger.dk og udregne boligstøtte.

Kan det virkelig passe vi kan få omkring 2000 kr. i boligstøtte? Syns det lyder af rigtig meget.

Nogen herinde der får så meget?

Ja det kan sagtens passe, da både jeg og min mand var på KH i tidernes morgen, fik vi 2000 kr i boligstøtte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.