Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

M (:

Olivia's Moar skriver:

Haha, jep - har haft samme tanke men ski og barnevogn er vel ikke så nemt sammen ?

Synes de har været dårlige til at skovle sne og salte på vejene siden december - forstår ikke deres prioritering .. Bor ud til hobrovej, og nogen gange kigger man bare laaangt efter en sneplovssalter

Ja, men kommunen har sikkert opbrugt budgettet for LÆNGE siden!

Ej, hvor sjovt, jeg bor ret tæt på dig så! (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
M (: skriver:

Ja, men kommunen har sikkert opbrugt budgettet for LÆNGE siden!

Ej, hvor sjovt, jeg bor ret tæt på dig så! (:

Garanteret !

Ej, hvor sjovt, hvor bor du henne af ?

Anmeld

15. januar 2013

Muhmi

Olivia's Moar skriver:

Som sagt, kræver jeg heller ikke, at de gangbesværrede, dem med bækkenløsning, dem med sygdom skal skovle sne.

Men når en 15min gåtur bliver til 30min - og når der er ryddet sne en time efter, fordi hr. Hansen og frk. Jensen har fået deres morgenkaffe, det synes jeg sgu er irriterende ..

Men ved du om det er fordi de lige skal have morgenkaffen?

Som sagt.. Der skal mere til at pisse mig af.. Men ja det er da surt at skulle gå i sne, men sådan er det når man bor i Danmark... Man kan ikke kræve at alle er lige hurtige ude med at få ryddet deres fortorv

Anmeld

15. januar 2013

Victoria2013

Jeg har godt nok heller ikke nogen barnevogn at skubbe på endnu, men manglende snerydning og sne kan jeg stadig godt brokke mig over... snerydning er åbenbart bare ikke det vilde hit ude i vores lille hjørne af byen. Normalt tager jeg cyklen til stationen men når der er sne, så må jeg gå, for der er ikke ryddet halvdelen af vejen derop alligevel. Rigtig irriterende

Må jeg også godt brokke mig over sne generelt? Det må jeg nemlig åbenbart ikke på min FB, for der er for mange sneelskere... er bare ikke fan af sne og har ikke været det siden jeg var barn. Sne kan være vildt smukt men det er også bare koldt og besværligt og jeg hader alle de lag man skal have på når man skal ud

Kanske det ændrer sig når jeg har en lille at lege med i sneen, men der er jo et godt stykke tid til endnu. Sne er bare ikke mig. Og jeg vil ha' ret til at brokke mig over det uden at få at vide, at så må jeg jo bare flytte sydpå... 

Anmeld

15. januar 2013

L&V

Olivia's Moar skriver:

Som sagt, kræver jeg heller ikke, at de gangbesværrede, dem med bækkenløsning, dem med sygdom skal skovle sne.

Men når en 15min gåtur bliver til 30min - og når der er ryddet sne en time efter, fordi hr. Hansen og frk. Jensen har fået deres morgenkaffe, det synes jeg sgu er irriterende ..

Er helt enig og hvis man ikke kan holde til det så må man jo betale sig fre det, så dyrt er det skisme heller ikke.. Og det kan jo bare være pisse farligt at være på gå ben og ende med at blive en dyr fornøjelse for dem der ikke ryder..

Anmeld

15. januar 2013

L&V

Olivia's Moar skriver:

Er helt enig og hvis man ikke kan holde til det så må man jo betale sig fre det, så dyrt er det skisme heller ikke.. Og det kan jo bare være pisse farligt at være på gå ben og ende med at blive en dyr fornøjelse for dem der ikke ryder..

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Muhmi skriver:

Men ved du om det er fordi de lige skal have morgenkaffen?

Som sagt.. Der skal mere til at pisse mig af.. Men ja det er da surt at skulle gå i sne, men sådan er det når man bor i Danmark... Man kan ikke kræve at alle er lige hurtige ude med at få ryddet deres fortorv

Altså, reglerne siger mellem kl.7 og 22 skal der være ryddeligt på fortovet, så det vil jeg da godt mene, at jeg kan kræve ..

Om det er morgenkaffen/badet/whatever, det er sådan set underordnet, det var bare et ordvalg - ku' ha' valgt andre ord, at sætte ind ..

Anmeld

15. januar 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Man har vel et ansvar når man er husejer, eller???

Syns der er mange der har undskyldninger, ikke ment negativt  Men man må vel finde en løsning hvis man ikke selv er i stand til selv at rydde sneen, hvad enten det er en flink nabo eller at man må betale sig fra det 

Reglerne er jo lavet for at det skal være lidt lettere for dem der skal frem og tilbage  

Anmeld

15. januar 2013

Muhmi

Olivia's Moar skriver:

Altså, reglerne siger mellem kl.7 og 22 skal der være ryddeligt på fortovet, så det vil jeg da godt mene, at jeg kan kræve ..

Om det er morgenkaffen/badet/whatever, det er sådan set underordnet, det var bare et ordvalg - ku' ha' valgt andre ord, at sætte ind ..

Hehe.. Ja, bliv bare fornærmet over at jeg ikke synes det er noget at blive sur over... Jeg gav bare min mening ligesom du gjorde..

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Muhmi skriver:

Hehe.. Ja, bliv bare fornærmet over at jeg ikke synes det er noget at blive sur over... Jeg gav bare min mening ligesom du gjorde..

Blev nu ikke fornærmet - er bare meget lige ud af posen/kontant.
Du må hellere end gerne have din egen mening og være uenig med mig, det ville da for Guds skyld være en kedelig verden, hvis Eva IKKE havde taget et bid af det æble ..

Men vil da ikke lægge skjul på, at jeg blir/blev irriteret over, at du tror jeg blev fornærmet .. Men sådan er det jo nok bare med internet, ukendte personer, og skrevne beskeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.