Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
VIPpigen skriver:

Jeg er bare træt af der generelt ikke bliver fjernet sne... Fortorv, stier, og veje...

jeg er selv ude hver morgen når Lilje er afleveret. I dag da jeg skulle aflevere kunne jeg ikke cykle det meste af vejen om til dp, det er noget virkelig møgvejr at cykle i.

Nej, det da os mere eller mindre farligt at cykle i det her vejr .. Man kan jo ikk se hvad der er fortov/cykelsti/vej (medmindre man bruger sin logik), men man kan jo heller ikk se kantstenen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Ccamilla

Kay skriver:

nej... jeg fortrækker til cykkel sti hvor det er muligt... er pisse træt at at ase og mase mig igennem med barnevognen

Præcis ! Det eneste jeg gik og tænkte op for at aflevere og hente (er igang med indkøring i DP) var, de skal være glade for, ikke at være hjemme, for så havde jeg banket på, og kæft det er godt for lårbasserne

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

raca skriver:

jeg skovler ikke sne før end sneryddern har været her.. ikke om jeg gider.. og ja jeg ved man skal. men hvis vi nu stod op kl 0430.. for ja det ville være nødvendigt. skovlede sne på fortovet også kl 08 hvor i aflevere børn og møver igennem der har sneryddern været så flik at læsse læsset fra vejen  op på fortovet.. suk..

Og det er også træls - men man kan jo godt se, om folk har ryddet inden for de sidste timer, eller om sneen har ligget siden søndag
Bare det at folk gør et forsøg, betyder meget !

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Tanja. skriver:

Åh ja!! Kæft det var hårdt at skubbe søskendevognen igennem snemasserne selv var jeg ude klokken 6 i morges for at rydde vores fortov!!

Oh no !!! Det kunne jeg godt forstille mig, puha

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Olivia's Moar skriver:

Præcis ! Det eneste jeg gik og tænkte op for at aflevere og hente (er igang med indkøring i DP) var, de skal være glade for, ikke at være hjemme, for så havde jeg banket på, og kæft det er godt for lårbasserne

jeps motion

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

det gør ikk mig noget når der er sne, så kan jeg trække min datter på kælken det hygsomt

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Doffie skriver:

det gør ikk mig noget når der er sne, så kan jeg trække min datter på kælken det hygsomt

Min datter er 10 mdr, og tror næppe jeg ville kunne få hende til at sidde stille på en kælk - men HVIS jeg kunne, havde jeg i stedet brokket mig over, at folk rydder sne

Ser frem til næste vinter, når der skal kælkes

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

Olivia's Moar skriver:

Min datter er 10 mdr, og tror næppe jeg ville kunne få hende til at sidde stille på en kælk - men HVIS jeg kunne, havde jeg i stedet brokket mig over, at folk rydder sne

Ser frem til næste vinter, når der skal kælkes

Jeg brokkede mig også for et års tid siden haha 

Vi er ikk til a stille tilfredse 

Anmeld

15. januar 2013

B&J

jeg skælder og smælder også hele  tiden for det er så træls at komme igennem sneen vi ryder altid vores så folk kan komme igennem, for det er altså træls..... og især hvis man skal over vejen jamen det kan man ikke fordi der ligger 50cm sne......

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Doffie skriver:

Jeg brokkede mig også for et års tid siden haha 

Vi er ikk til a stille tilfredse 

Haha, nej - det ikk nemt at være husejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.