Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VIPpigen skriver: Jeg er bare træt af der generelt ikke bliver fjernet sne... Fortorv, stier, og veje... jeg er selv ude hver morgen når Lilje er afleveret. I dag da jeg skulle aflevere kunne jeg ikke cykle det meste af vejen om til dp, det er noget virkelig møgvejr at cykle i.
Jeg er bare træt af der generelt ikke bliver fjernet sne... Fortorv, stier, og veje...
jeg er selv ude hver morgen når Lilje er afleveret. I dag da jeg skulle aflevere kunne jeg ikke cykle det meste af vejen om til dp, det er noget virkelig møgvejr at cykle i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: nej... jeg fortrækker til cykkel sti hvor det er muligt... er pisse træt at at ase og mase mig igennem med barnevognen
nej... jeg fortrækker til cykkel sti hvor det er muligt... er pisse træt at at ase og mase mig igennem med barnevognen
raca skriver: jeg skovler ikke sne før end sneryddern har været her.. ikke om jeg gider.. og ja jeg ved man skal. men hvis vi nu stod op kl 0430.. for ja det ville være nødvendigt. skovlede sne på fortovet også kl 08 hvor i aflevere børn og møver igennem der har sneryddern været så flik at læsse læsset fra vejen op på fortovet.. suk..
jeg skovler ikke sne før end sneryddern har været her.. ikke om jeg gider.. og ja jeg ved man skal. men hvis vi nu stod op kl 0430.. for ja det ville være nødvendigt. skovlede sne på fortovet også kl 08 hvor i aflevere børn og møver igennem der har sneryddern været så flik at læsse læsset fra vejen op på fortovet.. suk..
Tanja. skriver: Åh ja!! Kæft det var hårdt at skubbe søskendevognen igennem snemasserne selv var jeg ude klokken 6 i morges for at rydde vores fortov!!
Åh ja!! Kæft det var hårdt at skubbe søskendevognen igennem snemasserne selv var jeg ude klokken 6 i morges for at rydde vores fortov!!
Olivia's Moar skriver: Præcis ! Det eneste jeg gik og tænkte op for at aflevere og hente (er igang med indkøring i DP) var, de skal være glade for, ikke at være hjemme, for så havde jeg banket på, og kæft det er godt for lårbasserne
Præcis ! Det eneste jeg gik og tænkte op for at aflevere og hente (er igang med indkøring i DP) var, de skal være glade for, ikke at være hjemme, for så havde jeg banket på, og kæft det er godt for lårbasserne
jeps motion
det gør ikk mig noget når der er sne, så kan jeg trække min datter på kælken det hygsomt
Doffie skriver: det gør ikk mig noget når der er sne, så kan jeg trække min datter på kælken det hygsomt
Olivia's Moar skriver: Min datter er 10 mdr, og tror næppe jeg ville kunne få hende til at sidde stille på en kælk - men HVIS jeg kunne, havde jeg i stedet brokket mig over, at folk rydder sne Ser frem til næste vinter, når der skal kælkes
Min datter er 10 mdr, og tror næppe jeg ville kunne få hende til at sidde stille på en kælk - men HVIS jeg kunne, havde jeg i stedet brokket mig over, at folk rydder sne Ser frem til næste vinter, når der skal kælkes
Jeg brokkede mig også for et års tid siden haha
Vi er ikk til a stille tilfredse
jeg skælder og smælder også hele tiden for det er så træls at komme igennem sneen vi ryder altid vores så folk kan komme igennem, for det er altså træls..... og især hvis man skal over vejen jamen det kan man ikke fordi der ligger 50cm sne......
Doffie skriver: Jeg brokkede mig også for et års tid siden haha Vi er ikk til a stille tilfredse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128