Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
81 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Hmm, lige et surt opstød,

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Alanda

Olivia's Moar skriver:

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

Du ikke den eneste .. Har godt nok ikke en barnevogn jeg skal skubbe endnu , men har de besvær med at tage ordenligt fodtøj på så går rundt i gummistøvler og dem står man altså ikke ret godt fast i .. Det væreste ved vinter er sne og folk der ikke ryder fortorvet .. 

Anmeld

15. januar 2013

Troldemommi

Olivia's Moar skriver:

Helt enig, og det føles lidt snyd når man selv hver morgen når det er nødvendigt selv er ude for at rydde sne og sprede salt 

Monica 

Anmeld

15. januar 2013

Mussen2

Enig. Jeg tog bilen i morges af samme grund. Dt er simpelthen ikke tilat skubbe barnevogne gennem masserne.

Anmeld

15. januar 2013

VIPpigen

Jeg er bare træt af der generelt ikke bliver fjernet sne... Fortorv, stier, og veje...

jeg er selv ude hver morgen når Lilje er afleveret. I dag da jeg skulle aflevere kunne jeg ikke cykle det meste af vejen om til dp, det er noget virkelig møgvejr at cykle i.

Anmeld

15. januar 2013

Kay

nej... jeg fortrækker til cykkel sti hvor det er muligt... er pisse træt at at ase og mase mig igennem med barnevognen

Anmeld

15. januar 2013

raca

jeg skovler ikke sne før end sneryddern har været her.. ikke om jeg gider.. og ja jeg ved man skal. men hvis vi nu stod op kl 0430.. for ja det ville være nødvendigt. skovlede sne på fortovet også kl 08 hvor i aflevere børn og møver igennem der har sneryddern været så flik at læsse læsset fra vejen  op på fortovet.. suk..

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Monica P skriver:

Helt enig, og det føles lidt snyd når man selv hver morgen når det er nødvendigt selv er ude for at rydde sne og sprede salt 

Monica 

Hehe, pudser også lige din glorie
Men ja, når man selv er ude (ikke at jeg er, bor i lejlighed, men da vi boede i rækkehus), blev man lidt harm over, at man selv stod op 10 min før, for at rydde sne - mens andre snuer den til kl.10, og stadig vælger at lade være med at rydde sne

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Mussen2 skriver:

Enig. Jeg tog bilen i morges af samme grund. Dt er simpelthen ikke tilat skubbe barnevogne gennem masserne.

Har desværre ikke kørekort endnu (mangler kun glatbane + køreprøve), så det var desværre ikke en mulighed - men samtidig ville det også bare være dovenskab fra min side, hvis jeg havde haft muligheden, nu når jeg stadig har barsel

Men derfor synes jeg stadig det er træls, at folk ikke bruger hovedet bare lidt, og tænker på andre end dem selv

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Olivia's Moar skriver:

Åh ja!! Kæft det var hårdt at skubbe søskendevognen igennem snemasserne selv var jeg ude klokken 6 i morges for at rydde vores fortov!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.