Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
B&J skriver:

jeg skælder og smælder også hele  tiden for det er så træls at komme igennem sneen vi ryder altid vores så folk kan komme igennem, for det er altså træls..... og især hvis man skal over vejen jamen det kan man ikke fordi der ligger 50cm sne......

Haha, nej - men den med 50cm sne, kan vist ikk undgåes .. Så skulle vi undværre snerydderne, og det ville vi jo også være træt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Doffie

Olivia's Moar skriver:

Haha, nej - det ikk nemt at være husejer

Haha nej

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Olivia's Moar skriver:

Haha, nej - men den med 50cm sne, kan vist ikk undgåes .. Så skulle vi undværre snerydderne, og det ville vi jo også være træt af

Ja det ved jeg godt, men det er stadig træls især hvis man skal op i byen osv.... man er tit bundet lidt når man ingen bil har

Anmeld

15. januar 2013

FrkRaarup

Olivia's Moar skriver:

Hmm, lige et surt opstød,

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

Vi har fortov.

Det blev ryddet igår aftes. Nu er det igen væk under alt det sne, og jeg er alene hjemme. Da jeg har meget slem bøkkenløsning kan og må jeg IKKE skovle sne! Ikke fordi jeg IKKE gider, fordi jeg IKKE KAN!

Så det er ikke alle der er dovne, nogle kan simpelthen ikke!

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

FrkRaarup skriver:

Vi har fortov.

Det blev ryddet igår aftes. Nu er det igen væk under alt det sne, og jeg er alene hjemme. Da jeg har meget slem bøkkenløsning kan og må jeg IKKE skovle sne! Ikke fordi jeg IKKE gider, fordi jeg IKKE KAN!

Så det er ikke alle der er dovne, nogle kan simpelthen ikke!

Jeg er da ked af, at jeg skærer alle over en kam (eller hvordan man nu siger det, det kører åbenbart i Amalie sprog i dag)

Men har da forståelse for, at ikke alle KAN skovle sne. Men det der gør mig irritabel, er, at en time efter, når jeg går ad samme rute for at hente min datter i DP (er i indkøringsfasen, deraf den korte tid), så har hr. Hansen og fru Jensen fået deres morgenkaffe, og så kan der skovles sne. Det kunne nu være rart, hvis det var ryddet kl.8 (reglerne siger jo mellem kl.7&22 skal der være ryddet). At ikke alle kan, det er også fair nok .. Mener jo heller ikke, at de gangbesværrede skal ud og rydde sne, det er for farligt!

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

B&J skriver:

Ja det ved jeg godt, men det er stadig træls især hvis man skal op i byen osv.... man er tit bundet lidt når man ingen bil har

I know the feeling !!
Bor også i Randers, hvor der er fyldt med bakker og brosten, puuuh nogle museskridt jeg tager

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Olivia's Moar skriver:

I know the feeling !!
Bor også i Randers, hvor der er fyldt med bakker og brosten, puuuh nogle museskridt jeg tager

vi må opfinde et eller andet til banrevognen eller klapvogen så vi kan komme frem hihihihi

Anmeld

15. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Olivia's Moar skriver:

Hmm, lige et surt opstød,

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

Har du overvejet at montere en sneplov foran barnevognen?

Anmeld

15. januar 2013

FrkRaarup

Olivia's Moar skriver:

Jeg er da ked af, at jeg skærer alle over en kam (eller hvordan man nu siger det, det kører åbenbart i Amalie sprog i dag)

Men har da forståelse for, at ikke alle KAN skovle sne. Men det der gør mig irritabel, er, at en time efter, når jeg går ad samme rute for at hente min datter i DP (er i indkøringsfasen, deraf den korte tid), så har hr. Hansen og fru Jensen fået deres morgenkaffe, og så kan der skovles sne. Det kunne nu være rart, hvis det var ryddet kl.8 (reglerne siger jo mellem kl.7&22 skal der være ryddet). At ikke alle kan, det er også fair nok .. Mener jo heller ikke, at de gangbesværrede skal ud og rydde sne, det er for farligt!

På den måde - okay!

Jo jo, det da sandt nok.. Syns også selv det er træls... MEN, for at være ærlig er jeg sku ikke sikker på jeg selv gad stå op 1 time før bare for at skovle sne At fortorvet burde være fremkommeligt kl. 7 er en anden sag

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

merethe skriver:

Har du overvejet at montere en sneplov foran barnevognen?

Haha, jeg havde nu mere snekæder eller ski - men din idé var da også go, så har jeg intet at brokke mig over mere heller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.