Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

jeg fik mig et alvorligt chok da jeg i slut december var ovre og besøge M (: - det var jo rent bjerglandskab derover i Randers

Hahaha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
FrkZier skriver:

jeg fik mig et alvorligt chok da jeg i slut december var ovre og besøge M (: - det var jo rent bjerglandskab derover i Randers

Hehe, ja - det er dælme ikk for sjovt

Anmeld

15. januar 2013

HeidiØ

Olivia's Moar skriver:

Hmm, lige et surt opstød,

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

ENIG ENIG ENIG! Ej manner, det krævede saftsusemig gode armmuller imorges at skubbe klapvognen!!

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

M (: skriver:

Haha, det er da kun hyggeligt!

Hehe, så skal du heller ikk løbe væk, og råbe 'HJÆÆÆÆLP' ! Haha ..

Anmeld

15. januar 2013

M (:

Olivia's Moar skriver:

Hehe, så skal du heller ikk løbe væk, og råbe 'HJÆÆÆÆLP' ! Haha ..

Haha, skal nok prøve at lade være, men lover ingenting

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

HeidiØ skriver:

ENIG ENIG ENIG! Ej manner, det krævede saftsusemig gode armmuller imorges at skubbe klapvognen!!

Jep, det samme her ! Og nu, begynder mine lår at reagere på det

Anmeld

15. januar 2013

MorTil4<3

Olivia's Moar skriver:

Hmm, lige et surt opstød,

Er der andre end mig der er p***e træt af, at folk ikke rydder sne på deres fortov .. Man skulle jo f****e have haft ski på barnevognen, for at kunne komme frem og tilbage !! Øv, hvor jeg synes det er træls, på godt jysk !

der kan jeg også pudse min glorie jeg var også ude med sneskovlen i morges og blev faktisk pænt bedt om at en dame med barnevogn om hun måtte komme forbi da jeg stod pg assede med sneskovlen

Anmeld

15. januar 2013

L&V

Olivia's Moar skriver:

Oh yeah, gik os og tænkte i dag, 'nå ja, hvis jeg falder og brækker benet, skal jeg lige huske adressen' LOL! Men, har nu ikke tid til, at det skulle ske

Men Tjo, de fleste mennesker har vel en go' nabo - eller kender en, der kender en 13-15 årig, der gerne vil tjene lidt små penge (men det skal sikkert indberettes til skat) ..

Vi betaler os fra det ved et firma, gider ik sku bruge til på det også kan vi ha go samvittighed omkring det..

He he ja det er da noget fis man ik får det gjord

Anmeld

15. januar 2013

Miss BananaHammock

Jeg vil hellere ha sne end alt det salt. Elvis halter igennem sine gåture (Elvis er min hund )

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Miss BananaHammock skriver:

Jeg vil hellere ha sne end alt det salt. Elvis halter igennem sine gåture (Elvis er min hund )

Der kan vi godt blive enige - men man kan jo altid tage en skovl, og noget sand om ikk andet ..

Min hund halter nemlig også - men selvom jeg har ondt af hende, kan jeg stadig blive overrasket over, hvor hurtig hun kan gå, på 3 ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.