Snerydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

vitapigen

Jeg er også træt af sne. Rydder selv vores indkørsel og vi har betalt en mand til at rydde fortovet. Er bare træt af at han først kommer over middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
FrkRaarup skriver:

På den måde - okay!

Jo jo, det da sandt nok.. Syns også selv det er træls... MEN, for at være ærlig er jeg sku ikke sikker på jeg selv gad stå op 1 time før bare for at skovle sne At fortorvet burde være fremkommeligt kl. 7 er en anden sag

Nej, ville sikkert også have svært ved det - men det tager jo ikke andet en 5min, hvis man gør det 3 gange om dagen (medmindre der falder ekstremt meget sne og/eller det fyger meget)

Men forstår udemærket at ikke alle kan skovle sne, den skal du ikke have på dig

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

B&J skriver:

vi må opfinde et eller andet til banrevognen eller klapvogen så vi kan komme frem hihihihi

Som merethe skriver - sneplov til barne-/klapvogn

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

vitapigen skriver:

Jeg er også træt af sne. Rydder selv vores indkørsel og vi har betalt en mand til at rydde fortovet. Er bare træt af at han først kommer over middag

Åh øv, så kan man næsten ikk bruge ham til meget

Anmeld

15. januar 2013

FrkRaarup

Olivia's Moar skriver:

Nej, ville sikkert også have svært ved det - men det tager jo ikke andet en 5min, hvis man gør det 3 gange om dagen (medmindre der falder ekstremt meget sne og/eller det fyger meget)

Men forstår udemærket at ikke alle kan skovle sne, den skal du ikke have på dig

Hehe

5 min.. ARGH Den går ikke her. Hvis der også skal saltes, og det skal der jo gerne - tager det i hvert fald 20 min.

Tak

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Olivia's Moar skriver:

Som merethe skriver - sneplov til barne-/klapvogn

Anmeld

15. januar 2013

Muhmi

Tjaa.. Der kunne jo være en grund til at folk ikke har haft gjort det... De kunne ligge med influenza eller de kunne være gamle og have minus overskud, ja de kunne så meget....

Der skal sgu godt nok mere end lidt mangel på snerydning til at pisse mig af.. 

Anmeld

15. januar 2013

M (:

Olivia's Moar skriver:

I know the feeling !!
Bor også i Randers, hvor der er fyldt med bakker og brosten, puuuh nogle museskridt jeg tager

Ja, der er mega galt over alt i Randers! Og det gør det da ikke nemmere, at man lige meget hvor man skal hen, skal trave op og ned af sneglatte bakker! Måske man skulle iklæde sig et par ski?

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

M (: skriver:

Ja, der er mega galt over alt i Randers! Og det gør det da ikke nemmere, at man lige meget hvor man skal hen, skal trave op og ned af sneglatte bakker! Måske man skulle iklæde sig et par ski?

Haha, jep - har haft samme tanke men ski og barnevogn er vel ikke så nemt sammen ?

Synes de har været dårlige til at skovle sne og salte på vejene siden december - forstår ikke deres prioritering .. Bor ud til hobrovej, og nogen gange kigger man bare laaangt efter en sneplovssalter

Anmeld

15. januar 2013

Ccamilla

Muhmi skriver:

Tjaa.. Der kunne jo være en grund til at folk ikke har haft gjort det... De kunne ligge med influenza eller de kunne være gamle og have minus overskud, ja de kunne så meget....

Der skal sgu godt nok mere end lidt mangel på snerydning til at pisse mig af.. 

Som sagt, kræver jeg heller ikke, at de gangbesværrede, dem med bækkenløsning, dem med sygdom skal skovle sne.

Men når en 15min gåtur bliver til 30min - og når der er ryddet sne en time efter, fordi hr. Hansen og frk. Jensen har fået deres morgenkaffe, det synes jeg sgu er irriterende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.