Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Betina88

DatterMalou skriver:

Så må du næsten kende en der hedder Ronnie?? Og tvillingerne Thomas og lasse?? Først nævnte er samme alder sim os 2, og tvillingerne er 1-2 år ældre end os.

Jeg kender to der hedder Ronnie .. En der er 25 og en der er på alder med mig .. Han har to brødre , en tvillingebror der hedder Steffen og en lillebror der hedder Patrick ..

Thomas og Lasse kender jeg godt .. Det er dem med sukkersyge ..

Har du gået på Eskilstrup skole eller sådan noget lignende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Betinsen skriver:

Jeg kender to der hedder Ronnie .. En der er 25 og en der er på alder med mig .. Han har to brødre , en tvillingebror der hedder Steffen og en lillebror der hedder Patrick ..

Thomas og Lasse kender jeg godt .. Det er dem med sukkersyge ..

Har du gået på Eskilstrup skole eller sådan noget lignende ?

Ronnie har kun en søster. De boede på Rolighedsvej i sin tid. Forældrene gør det stadig...
Yes yes dem med sukkersyge, er noget nært i familie med dem. Altså, mine 2 halv søstre - de er fætre og kusiner.

Jeg boede i Torkildstrup, lidt af BH klasse gik jeg på Eskildstrup skole - men flyttede senere skole til Nykøbing privat real skole, sammen med Ronnie. Engang hed jeg Rie Lenz

Anmeld

16. juni 2009

Betina88

DatterMalou skriver:

Ronnie har kun en søster. De boede på Rolighedsvej i sin tid. Forældrene gør det stadig...
Yes yes dem med sukkersyge, er noget nært i familie med dem. Altså, mine 2 halv søstre - de er fætre og kusiner.

Jeg boede i Torkildstrup, lidt af BH klasse gik jeg på Eskildstrup skole - men flyttede senere skole til Nykøbing privat real skole, sammen med Ronnie. Engang hed jeg Rie Lenz

Nååå , den Ronnie .. Ja , nu ved jeg godt , hvem han er .. Lillebror til Camilla ..

Kender du en der hedder Chalotte som også boede i Torkildstrup ? For jeg ka' huske , at jeg var til børnefødselsdag hos en der hed Rie i den samme by .. Om det så var dig jeg var hos , ka' jeg ikk' huske ..

Anmeld

16. juni 2009

wamse

Også Haderslev her Er dog opvokset i Varde og har boet der det meste af mit liv. Flyttede til Haderslev for 6 år siden. Har 3 børn: Kasper på 16 år, Michael på 13 år og Lærke 3 år. jeg selv er 35

Anmeld

16. juni 2009

TbCp

KarinaIda skriver:

Jeg bor i hus i Ørbæk på fyn sammen med min forlovede og 10 mdr gamle datter, samt hvalpen og katten... Vi begge kommer oprindeligt fra Nyborg.. Har dog (kun mig) nået og bo i Odense for et par år siden...

Er der ingen fynbo'er her?

Jep jep....
jeg bor i Odense

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Betinsen skriver:

Nååå , den Ronnie .. Ja , nu ved jeg godt , hvem han er .. Lillebror til Camilla ..

Kender du en der hedder Chalotte som også boede i Torkildstrup ? For jeg ka' huske , at jeg var til børnefødselsdag hos en der hed Rie i den samme by .. Om det så var dig jeg var hos , ka' jeg ikk' huske ..

Ja nemlig, Camilla det er det hun hedder. De bor faktisk begge 2 i Nyk nu.
Charlotte boede overfor kirken med sin far? Hende du mener?
Jeg var den eneste der hed Rie på min alder. Så det må være mig så... Haha hvor er det dog sjovt.

Hvad hedder du? Fik jeg vist ikke fat i.

Anmeld

16. juni 2009

Betina88

DatterMalou skriver:

Ja nemlig, Camilla det er det hun hedder. De bor faktisk begge 2 i Nyk nu.
Charlotte boede overfor kirken med sin far? Hende du mener?
Jeg var den eneste der hed Rie på min alder. Så det må være mig så... Haha hvor er det dog sjovt.

Hvad hedder du? Fik jeg vist ikke fat i.

Ja , hende .. Og vi kørte bus sammen , ka' jeg huske .. Til skolen ..

Ja , li'e præcis den Camilla .. Hun arbejder nu på Nykøbing Station inde på tanken ..

Jeg hedder Betina .. Ved så ikk' om du ka' huske det navn .. Betina Lorentsen ..

Anmeld

16. juni 2009

Lusi

Bor i Køge med min mand og vores datter Luna, der lige er blevet et år

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Betinsen skriver:

Ja , hende .. Og vi kørte bus sammen , ka' jeg huske .. Til skolen ..

Ja , li'e præcis den Camilla .. Hun arbejder nu på Nykøbing Station inde på tanken ..

Jeg hedder Betina .. Ved så ikk' om du ka' huske det navn .. Betina Lorentsen ..

Hvad er der egentlig blevet af Charlotte - hvor bor hun osv?
Jo jo jeg kan godt huske dig.. Ej hvor sjovt...

Anmeld

16. juni 2009

trunte89

har boet i korsør i et halvt år men flytter snart tilbage til københavn, hvor jeg kommer fra. kan ikke undvære det!

Lad da være, Korsør er da bare SÅ spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.