Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Betinsen skriver:

Jeg er opvokset på Falster i Eskilstrup , men nu bor jeg i Næstved sammen med kæresten .,.

Jeg er flyttet ind hos ham sidste sommer d . 1 / 7 2008 ..

Så må du næsten kende en der hedder Ronnie?? Og tvillingerne Thomas og lasse?? Først nævnte er samme alder sim os 2, og tvillingerne er 1-2 år ældre end os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

TbCp

Daar sgutte mange fynbo'er
Jeg bor i Odense med mand og Liva-barn på knap to år

Anmeld

16. juni 2009

Vinker

Jo god ide lige at høre hvor folk bor henne i landet

Vi bor i Sønderris som ligger i Esbjerg V. Jeg kommer oprindeligt fra Ribe (Danmarks ældste by som også ligger i sydvest jylland) Min kæreste kommer fra Herning! Vi har boet ca 5 år i Esbjerg

Anmeld

16. juni 2009

Jannie Thorup

Jeg er 24 år og bor i lejlighed i Holstebro sammen med min kæreste Henrik, som også er 24, og vores lille livlige cocker spaniel Samson på knap to år.
Vi venter en lille pige til september og hun er vores første barn.
Jeg kommer oprindeligt fra en lille by på Djursland der hedder Nimtofte. Det er den by hvor Djurs Sommerland ligger. Min kæreste kommer fra Tilst ved Århus, så vi er begge langt væk hjemmefra. Ligenu er planen at blive boende i Holstebro, men vi flytter gerne tilbage østpå hvis muligheden byder sig.
Jeg er også tilflytter fra NS og er allerede positivt overrasket over denne side. Tak for den meget fine velkomst vi alle har fået.

Anmeld

16. juni 2009

Milka

har boet i korsør i et halvt år men flytter snart tilbage til københavn, hvor jeg kommer fra. kan ikke undvære det!

Anmeld

16. juni 2009

KarinaIda

Jeg bor i hus i Ørbæk på fyn sammen med min forlovede og 10 mdr gamle datter, samt hvalpen og katten... Vi begge kommer oprindeligt fra Nyborg.. Har dog (kun mig) nået og bo i Odense for et par år siden...

Er der ingen fynbo'er her?

Anmeld

16. juni 2009

Miss BananaHammock

Født i kenya (afrika), opvokset i århus og skanderborg. Bor nu i århus c!

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Jeg bor i rækkehus i Nørresundby nord for Aalborg med min mand Claus og vores søn William på snart 2. Derudover har vi to hankatte på snart 3 og 5 edderkopper (ja, af den behårede slags).

Anmeld

16. juni 2009

Fiona78

Hjørring i Nordjylland

Anmeld

16. juni 2009

Fam. Madsen

jeg er opvokset i randers, og bor nu i asferg ca. 12 km uden for randers sammen med min mand og søn på 12mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.