Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg bor i kværs som er ca. 7 km fra Gråsten ( sønderjylland ) Og jeg bor i hus sammen med min dejlige mand og datter og vi venter barn nr. 2 til august

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Lise

Hej,

Jeg er født og opvokset i Aalborg, men flyttede til København da jeg var 22. Mødte Christian som 25-årig, og nu bor vi sammen i Hvidovre og har Simon der idag er 1 år og 11 måneder

Lise

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg bor i Solrød strand med min datter på 1 år og 1 mdr. Jeg kommer oprindeligt fra Nykøbing F. men da jeg var 9 år flyttede jeg hertil. Et skønt sted.

Anmeld

16. juni 2009

Sweet1978

Jeg bor i Randers C, lige op af gågaden. Har gjort siden nov., flyttede herop pga. min nye kæreste, og er faldet godt til.

Anmeld

16. juni 2009

sarahb

Vi er også tilflyttere fra NS...
I dag er vores første dag her
isaac min mand og jeg bor i en 4vær ejerlejlighed i brønshøj ved Kbh. Min mand er fra Pakistan og jeg dansk så vi har en lille mix af en guldklump
Han er 7 1/2 måned...

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Min forlovede og jeg harmed vores dejlige dreng Viktor på snart 9 måneder lige købt hus i Gudumholm 18 km fra Aalborg centrum .... Min forlovede har sine forældre i Hjallerup og andet familie i Vester Hassing blandt andet Min familie og vennekreds er omkring Hadsund,Hobro og Randers

Anmeld

16. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bor i Aalborg sammen med Marie på 5 år og Alexander på næsten 3 år.

Jeg kommer oprindeligt fra Odense, og regner også med at flytte tilbage dertil indenfor overskuelig fremtid.

Anmeld

16. juni 2009

lion

Er også ny fra NS.

Jeg har hele min familie i København.
Jeg er selv født og vosket op i Kbh til jeg var 12 boede så i Ishøj til jeg var 21 og flyttede til Kbh igen.
Nu bor min kæreste, datter (10 mdr) og jeg i Brønshøj /tingbjerg.

Helene

Anmeld

16. juni 2009

Mimic

bor i kolding sammen med min forlovede og vores datter der bliver 3 her den 26 juli, regner dog at vi flytter til sjælland inden for de næste par år

Linda

Anmeld

16. juni 2009

trunte89

Bor i Korsør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.