Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

MaleneG

Jeg er fra Tulstrup, som ligger lige lidt udenfor Hillerød oppe i Nordsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

kiroo

jeg er fra greve men bor i rødovre.. med min datter og venter nummer 2 til okt..

Anmeld

17. juni 2009

vanessa

Jeg har boede i ca 10 år i helsingør.....og er lige flytte til vordingborg med min dejlige kæreste..vi venter barn 28 juni.

Anmeld

17. juni 2009

82Miraklet

Jeg er fra Englerup en lille By der ligger nær Munkholmbroen imellem Holbæk og Roskilde..
Har Naija fra 31. Juli 06 ( Født 36+0) Og Noah fra 7. Feb 09

Anmeld

17. juni 2009

trunte89

Stine Mai Larsen skriver:

Trunte89, bemærkede lige du var fra korsør.. kender du så Jacob Guldbrandsen, 18 år gammel.. ?  

hvis du gør, så går jeg nemlig i klasse med ham på VUC i ringsted...

Næ, det siger mig ikek lige noget

Anmeld

17. juni 2009

fam.4xc

Tina2 skriver:

skulle vi så ikke lige skrive, hvor vi er fra i landet? Kunne være sjovt at se:-)

Jeg lægger ud... Jeg er fra Vester Hassing som ligger 18 km nordøst for Aalborg...
Kommer oprindeligt fra Thisted men flyttede til Aalborg i 2000. I 2007 købte min mand og jeg så hus her:-)

Jeg kommer fra og bor er stadig... I Ballerup

Har dog lige været ude og snuse lidt... flyttede hjemmefra og til Valby og har også boet lidt i Brønshøj og på Amager, men Ballerup er bedst og tvivler på jeg kommer herfra igen

Anmeld

17. juni 2009

LineD

Jeg er født og opvokset i Hvingel, en lille flække ved Ringkøbing i vestjylland.
Manden er født og opvokset i Padborg, heeelt nede i det sydligste sønderjylland 

Nu bor vi sammen med vores 2 hunde i Vedersø klit ved holstebro i Vestjylland.
Men leder dog efter den perfekte lejebolig i Vestjylland omegnen nu når vi skal være forældre 1 december

Anmeld

17. juni 2009

PrincessQ

Kommer oprindeligt fra Nivå, lidt syd for Helsingør hvor jeg boede indtil december 2005 hvor jeg flyttede hjemmefra til min dejlige lejlighed i Gladsaxe, lidt uden for KBH hvis nogle skulle være i tvivl..

Kæresten bor i Roskilde, hvor jeg regner med at flytte til på et eller andet tidspunkt.. elsker den by

Projekt baby blir nok heller ikke aktuelt før jeg flytter der til.. er her inde fordi min x og jeg prøvede - lykkedes ikke, heldigvis kan jeg sige i bagklogskabets lys - men har bare ikke kunnet sige farvel til siden så er lidt med endnu selvom det ikke bliver aktuelt lige med det samme (det er i hvert fald ikke planen)

Anmeld

17. juni 2009

__

Vi bor i Thorsø, verdens navle! 

Det er lille flække som ligger 25-30 km i afstand fra Randers, Silkeborg, Viborg, Århus og Skanderborg.

Min mand er lokal, og jeg selv er oprindeligt fra Vejle, men har siden boet i Galten, Silkeborg og Thorsø.

Er i øvrigt tilflytter her til Baby.dk, kommer fra NB, hvor jeg stadig læser lidt med.

Anmeld

17. juni 2009

sarulee

Jeg bor i Ringsted sammen med min kæreste Ole og vores datter Mille fra januar 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.