Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Rasmine

8800 Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Guldet

Bor i Holstebro sammen med min Kæreste Dan og vores datter Laura på 5½ mdr.

Anmeld

16. juni 2009

Skimmelramt og mor

8355 Solbjerg ved Århus

Anmeld

16. juni 2009

Dorthe1986

Kommer oprindeligt fra Odense og bor nu i Thisted

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Jeg bor i Videbæk med min kæreste og datter på knap 3 år, samt har termin den 26.06.09.. Skal flytte i lejlighed -også i Videbæk her den 1.7.09

Anmeld

16. juni 2009

Findusinde

Milla-Victoria's mor skriver:

Hyggehejsa

Vi bor i Thisted, men har i nogle år boet henholdsvis i brønderslev, klokkerholm og Aalborg. Nu er vi så for 7 mdr siden flyttet tilbage til bonderøvenes hovedstad, Thisted. En stor omvæltning at komme tilbage, må man sige!!

Til alle jer nye: Velkommen til den aller bedste baby-side. Jeg håber i bliver lige så super glade for at være her som vi andre er

Knus PernilleMor til Milla-Victoria på 17 mdr

Hey! Så ved du hvor Hallund ligger! Og jeg arbejder på plejehjemmet i Klokkerholm..  

Bor som sagt i Hallund sammen med Thomas min forlovede, og vi venter første barn d. 21 sept..

Anmeld

16. juni 2009

Mormilla

Mig min mand og vores søn, bor lidt uden for Aalestrup på vores nedlagt landbrug...

Anmeld

16. juni 2009

Mormilla

Mig min mand og vores søn, bor lidt uden for Aalestrup på vores nedlagt landbrug...

Anmeld

16. juni 2009

Juniors mor

2300 Kbh S - borm med min kæreste og vores datter Julie fra juli07 og vores søn Magnus fra februar09

Anmeld

16. juni 2009

forår

Opvokset i ballerup, flyttede til Sønderborg da jeg var barn. Jeg er nu tilbage  på sælland nærmere 2860 Søborg.
venter mit første barn 12.12.09 og er alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.