Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Betinsen skriver:

Hun ligner skam sig selv .. Og hendes far lever stadig og har ondt i sin ene ben ..

Men jeg snakker ikk' med hende mere ..

Hold da op.... Jeg er så overrasket. Troede virkelig hun var sunket i jorden..

Og dejligt du har det godt, og nu snart skal føde..
Ligger du ikke billeder ind af dig selv, maven og måske et af kæresten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Betina88

DatterMalou skriver:

Hold da op.... Jeg er så overrasket. Troede virkelig hun var sunket i jorden..

Og dejligt du har det godt, og nu snart skal føde..
Ligger du ikke billeder ind af dig selv, maven og måske et af kæresten??

Men det er hun ikk' ..

Jeg har det super nu efter jeg mødte Mathias sidste år i marts måned .. Så mit liv er fuldstændig ændret ..

Jeg har ikk' nogle billeder på min bærbar , kun på hans .. Men jeg ka' høre om jeg ka' få nogle af billederne over på min .. Men jeg tror ikk' at han vil ha' at jeg lægger et billede af ham op , men jeg har et , hvor vi står sammen ..

Maven har jeg ikk' fået taget endnu ..

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg hedder Zafir, bor i Odsherred  Verdens navle

Jeg bor i et gammelt hus, som vi går og nusser med. Derudover er jeg viking og rejser på vikingermarkeder om sommeren. Jeg er gift med Tom og mor til Idun. Lige pt. prøver vi at lave en lillebror eller søster. Det har taget lidt længere tid end beregnet, fordi vi var igennem en sen abort efter NF sidste år og det har taget lidt tid at komme over...

Jeg holder til i Marts04 og ellers overalt

Anmeld

17. juni 2009

Nanna1985

Jeg bor i Svendborg(Fyn)

Er gift med en dejlig mand og sammen har vi en skønneste datter Fia fra November 2006  Vi venter nu en lillebror/søster til 1 September 2009

Anmeld

17. juni 2009

M&F&C

Jeg bor i Ravnkilde  Til dem der ikke aner hvor det ligger (og dem er der sikkert mange af) - så ligger det ca 35 km syd for Aalborg og 15-20 km nord for Hobro ......Her bor jeg sammen med min datter på knap 10 måneder. Vi glæder os til uge 29, for der flytter min kæreste Dennis ned til os  Når tiden og pengene er til en flytning, så vender vi snuden mod Aalborg, da vi begge skal studere deroppe fra august..

Anmeld

17. juni 2009

Henriette72

Jeg er fra Kalundborg (åbenbart den eneste herinde fra Vestsjælland) Jeg er 36 og bor sammen med min mand Jonas på 33. vi har Selma der er fra marts 2007

Anmeld

17. juni 2009

Stineve

trunte89 skriver:

Bor i Korsør  

Trunte89, bemærkede lige du var fra korsør.. kender du så Jacob Guldbrandsen, 18 år gammel.. ?  

hvis du gør, så går jeg nemlig i klasse med ham på VUC i ringsted...

Anmeld

17. juni 2009

Stineve

Henriette72 skriver:

Jeg er fra Kalundborg (åbenbart den eneste herinde fra Vestsjælland) Jeg er 36 og bor sammen med min mand Jonas på 33. vi har Selma der er fra marts 2007

hvad med ringsted, er det ikke også vestsjælland.. eller er jeg galt på den? .. hehe..

men ja, undre mig over der ikke er flere fra sjælland...

Anmeld

17. juni 2009

Henriette72

Stine Mai Larsen skriver:

hvad med ringsted, er det ikke også vestsjælland.. eller er jeg galt på den? .. hehe..

men ja, undre mig over der ikke er flere fra sjælland...

Jo den er god nok undskyld

Anmeld

17. juni 2009

Stineve

Henriette72 skriver:

Jo den er god nok undskyld

det er også svært lige at få set alle der skriver..

jeg er her også.. men vi er utrolig få...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.