Nu der er så mange nye....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hej hej

er opvokset på Falster :0) bor nu sammen med kæresten og vores lille datter (6½ mdr.) i Odense :0)

knus Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

oo

jae...jeg kommer fra købehavns vestegn og min man kommer fra nordjylland og vi mødte hinanden på Nørrebro, hvor vi boede indtil for 3 år siden.
For et år siden flyttede vi til Faaborg, hvor vi lejer hus af Holstenshuus Gods, og det er RET anderledes at komme fra nørrebro herned, men naturen kan man ikke klage over!

Vi er forresten normalt i fertilitetsbehandling, men holder pause de næste to måneder

Anmeld

16. juni 2009

Hunhesten

Jeg er født og opvokset i Herlev, manden er fra rødovre og nu er vi begge bosat i Herlev.

Anmeld

16. juni 2009

MetteT

Jeg bor i Silkeborg, med min mand som jeg blev gift med sidste sommer, vores dejlige datter på 6 mdr og vores lille hund...
Vi købte hus for 3½ år siden, som vi  er i gang med at renovere... li så stille og roligt....  Kommer oprindeligt fra Koldingegnen, men flyttede hertil for 4½ år siden..

Knus Mette

Anmeld

16. juni 2009

Millebasse

Jeg bor i en lille flække ved navn Over Kestrup. Det ligger ca. 8 km. fra Haderslev i Sønderjylland

Anmeld

16. juni 2009

Munder

Jamen, jeg er fra Birkerød i Nordsjælland.

Har Andrea fra 1. september 06, men hænger på august 06 mødregruppen, da hun var lidt sløv i optrækket

Anmeld

16. juni 2009

babyMark

Hej hej allesammen

Jeg bor i Århus sammen med min mand, der kommer fra Århus. Jeg kommer oprindelig fra Skive, men det er ca. 10 år siden jeg sidst boede der. Vi er ved at købe hus i Århus  Vi venter vores første barn 14. juli...36 uger idag kan næsten ikke vente!

Anmeld

16. juni 2009

Camilla_a

Jeg er næsten lige flyttet tilbage til Esbjerg med min kæreste og vores to drenge. Vi boede i kbh, men flyttetede for at komme tættere på min familie og nogle mere rimelige huspriser.

Anmeld

16. juni 2009

KWL

Også ny fra NS

Jeg bor i Struer med min familie som består af: Min mand Thomas. Tilde på snart 5 år og Thea på 2 ½ år.

Jeg har boet i Struer hele mit liv

Kristine

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bor i Gjern, mellem Århus og Silkeborg (tættest på sidstnævnte)
Jeg er opvokset i Rungsted, Nordsjælland, men flyttede til Silkeborg nogle måneder inden min 20 års fødselsdag og har siden boet i Vejle (10 måneder), Hillerød (6 måneder) og nu i Gjern (siden jan. 08), hvor min dejlige kæreste boede med sin familie, og nu bor sammen med mig
Knus Caroline, 23 årig skabsjyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.