en god saft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

FogL

Kay skriver:

ja og ca. resten er så sukker ik??

Du får lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Kay

ciepige skriver:

Du får lige et par billeder

der er også en del kalorier i det skulle jeg helst uden om da jeg gerne skulle tabe mig

Anmeld

9. januar 2013

FogL

Kay skriver:

der er også en del kalorier i det skulle jeg helst uden om da jeg gerne skulle tabe mig

Mja... det er jo pr 100 ml.. Men jeg forstår godt Synes bare de der fun er vildt klamme!

Anmeld

9. januar 2013

Silas&Mille

Kay skriver:

først vil eg lige sige at den tast der sidder imellem h og k på mit tastatur åbenbart ik virker så hvor der er en - indsæt venligst det bogstav

-eg har siden -eg var lille været dårlig til at drikke nok... nogle dage får -eg ikke engang drukket en litter... det blev bedre da -eg var gravid, da -eg kastede mig over hyldeblomst saft fra kavli...

men nu er -eg nået der til at -eg skal skære overflødige kalorier fra, for at tabe de over 20 kg. der har sat sig på min krop efter graviditeten...

derfor skal -eg bruge et mere kalorielet  Alternativ og spørg derfor er til råds... hvilken kalorielet saft kan i anbefale??

-eg er udemærket godt klar over at det ville være sundere alt i alt at drikke vand, men -eg kan simpelthend ikke li smagen... og -o vand smager af noget, lige som alt andet på denne -ord! så den ellers så fremragende ide om at drikke vand frabedes... da -eg har kæmpet med at lære at drikke det hele mit liv... og ik gidder mere nu!

Fun One

Der er flere forskellige og de indeholder kun 1 kacl (eller hvordan det nu forkortes) pr 1dl.
Ved godt det så bliver 20 kacl om dagen, men det er jo ikke alverden, hvis du ikke kan drikke vand.

Min favorit er den blå, kan ikke lige huske hvad den hedder, men den er bare GOD!!!

Anmeld

9. januar 2013

Fenja09

Kay skriver:

se det syntes jeg ikke en gang det gør... det smager bare grimt... jeg kan tage en tår af nød en gang i mellem men jeg kan aldrig få dækket bare en smule væskebehov af det...

Smager vandet grimt? Hvilken region bor du i hehe  Jeg synes ikke vand smager af noget - lidt ligesom at stikke tungen ud af vinduet. Det giver ikke mig en smagsoplevelse af nogen art, men det fungere efter hensigten.

Anmeld

9. januar 2013

Mette.

Kay skriver:

først vil eg lige sige at den tast der sidder imellem h og k på mit tastatur åbenbart ik virker så hvor der er en - indsæt venligst det bogstav

-eg har siden -eg var lille været dårlig til at drikke nok... nogle dage får -eg ikke engang drukket en litter... det blev bedre da -eg var gravid, da -eg kastede mig over hyldeblomst saft fra kavli...

men nu er -eg nået der til at -eg skal skære overflødige kalorier fra, for at tabe de over 20 kg. der har sat sig på min krop efter graviditeten...

derfor skal -eg bruge et mere kalorielet  Alternativ og spørg derfor er til råds... hvilken kalorielet saft kan i anbefale??

-eg er udemærket godt klar over at det ville være sundere alt i alt at drikke vand, men -eg kan simpelthend ikke li smagen... og -o vand smager af noget, lige som alt andet på denne -ord! så den ellers så fremragende ide om at drikke vand frabedes... da -eg har kæmpet med at lære at drikke det hele mit liv... og ik gidder mere nu!

Hvad med at bruge meget mindre saft end det der er angivet som blandingsforhold?

Jeg drikker selv kun vand og bryder mig slet ikke om når saft er stærkt, som jeg synes det er når det er blandet efter det angivne, så jeg tænkte hvis du bare lige givet et glas et par dråber, så det får bare lidt smag, så må du kunne spare mange kalorier på den måde.

Anmeld

9. januar 2013

Tulle28

Kay skriver:

jeps og har prøvet... danskvand er bare  medmindre man putter saft i  

og kildevand med smag er jeg heller ik til... lige som citron skiver i vandet er prøvet uden held

Hmm ja så er det svært

Anmeld

9. januar 2013

Kay

ciepige skriver:

Mja... det er jo pr 100 ml.. Men jeg forstår godt Synes bare de der fun er vildt klamme!

enig jeg er heller ik fan af dem... men hvis jeg drikker den saft får jeg dækket mit kalorie behov når jeg har drukket 4 litter... det vil sige at 4 litter saft er det eneste jeg kan indtage den dag... og det er knapt så hænsigtsmæssigt...

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Silas&Mille skriver:

Fun One

Der er flere forskellige og de indeholder kun 1 kacl (eller hvordan det nu forkortes) pr 1dl.
Ved godt det så bliver 20 kacl om dagen, men det er jo ikke alverden, hvis du ikke kan drikke vand.

Min favorit er den blå, kan ikke lige huske hvad den hedder, men den er bare GOD!!!

det gør heller ik noget at der er lidt i... men lige nu med den saft jeg drikker er mit daglige kalorie behov dækket hvis jeg drikker 4 litter saft... så det er jo ik videre smart

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Smager vandet grimt? Hvilken region bor du i hehe  Jeg synes ikke vand smager af noget - lidt ligesom at stikke tungen ud af vinduet. Det giver ikke mig en smagsoplevelse af nogen art, men det fungere efter hensigten.

jeps det smager grimt... og det er lige meget om jeg er hjemme i lyngby.. hos mine forældre i gilleleje eller besøger familien i jylland... vand smager grimt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.