en god saft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

FogL

Rynkeby har lavet en rigtig lækker solbærsaft i en glasflaske. Den hedder klassisk sød saft og består af 56% ren frugt. Den er bare SÅ god!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

MorDk

Jeg elsker Ribena ♥

Anmeld

9. januar 2013

Lusi

Kay skriver:

først vil eg lige sige at den tast der sidder imellem h og k på mit tastatur åbenbart ik virker så hvor der er en - indsæt venligst det bogstav

-eg har siden -eg var lille været dårlig til at drikke nok... nogle dage får -eg ikke engang drukket en litter... det blev bedre da -eg var gravid, da -eg kastede mig over hyldeblomst saft fra kavli...

men nu er -eg nået der til at -eg skal skære overflødige kalorier fra, for at tabe de over 20 kg. der har sat sig på min krop efter graviditeten...

derfor skal -eg bruge et mere kalorielet  Alternativ og spørg derfor er til råds... hvilken kalorielet saft kan i anbefale??

-eg er udemærket godt klar over at det ville være sundere alt i alt at drikke vand, men -eg kan simpelthend ikke li smagen... og -o vand smager af noget, lige som alt andet på denne -ord! så den ellers så fremragende ide om at drikke vand frabedes... da -eg har kæmpet med at lære at drikke det hele mit liv... og ik gidder mere nu!

Jeg har sukkersyge og drikker altid Rynkeby, med æble og hyldeblomst.. Den smager såååå godt!!

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Jeg drikker kun sukkerfri saft, mener det er Rynkeby vi plejer at købe. Kender godt til det med at skulle drikke vand, det er noget af det mest kedelige - men det slukker tørsten

se det syntes jeg ikke en gang det gør... det smager bare grimt... jeg kan tage en tår af nød en gang i mellem men jeg kan aldrig få dækket bare en smule væskebehov af det...

Anmeld

9. januar 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Er du også presset hvis det er danskvand? Det er nemlig min redning, når jeg kører død i vand...

Jeg køber aldrig dem med citrus, for jeg synes de smager meget kunstigt! Så hvis jeg vil have citrus, så bliver det rigtige citroner

Ellers kunne frosne bær måske hjælpe? Altså hvis du lader dem ligge og tø op i vandet, så det tager smag fra bærene?

Nu er jeg jo virkelig ikke meget for light, så måske derfor jeg prøver at finde på alternativer, for light produkter, kan jeg ikke hjælpe med der er jeg nemlig meget kræsen

Hvis du engang imellem skal forkæles, hvor det stadig er uden sukker, så er de her fantastiske, men to liter om dagen, så løber det vist lidt for meget op

http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Aeblejui ce%20med%20brus#.UOyRZ3y9KSM

Håber du finder en god løsning!

Kan du forresten lide kildevand? Altså det man køber på flasker? For så kan man købe sådan en kande, der filtrere vandet, sådan en har vi, og jeg synes også det tager en del af "smagen" fra kalk og hvad der ellers er i vandet...

danskvand er bare nummeret værer end vand... og kildevand er heller ikke godt

den med bær kunne være værd at prøve faktisk...

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Christina9870 skriver:

Nu er det ikke for noget, men sådan noget som det helt billige fra Rema100, Netto mm. er ikke saft, men læskedrik, da det aldrig har set skyggen af frugt!

Så hvis du vil have en ordentlig saft, så du holde købe dig noget ordentligt, som f.eks. Sunquick.

er egentlig lige glad og det kaldes saft eller læskedrik bare det smnager godt så jeg kan få noget væske ind... uden at få alle kalorierne med...

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Tulle28 skriver:

Det er nok foreslået, men hvad med danskvand med citrus? Og så har Kildevæld (mener jeg det er) har lavet kildevand med smag, sådan meget diskret, og der er ingen kalorier i.

jeps og har prøvet... danskvand er bare  medmindre man putter saft i  

og kildevand med smag er jeg heller ik til... lige som citron skiver i vandet er prøvet uden held

Anmeld

9. januar 2013

Kay

ciepige skriver:

Rynkeby har lavet en rigtig lækker solbærsaft i en glasflaske. Den hedder klassisk sød saft og består af 56% ren frugt. Den er bare SÅ god!

ja og ca. resten er så sukker ik??

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Lusi skriver:

Jeg har sukkersyge og drikker altid Rynkeby, med æble og hyldeblomst.. Den smager såååå godt!!

den har jeg ik prøvet... er den ligth eller?

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Lusi skriver:

den har jeg ik prøvet... er den ligth eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.