en god saft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Kay

B&J skriver:

Jep man kan købe den i netto stor firkantet med frugt uden på og den er rød blandet saft

den må smages tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

VIPpigen

Hvad med vand MED enten citronskiver, limeskiver, ananasstykker, ja, næsten hvad du end vil putte i, kan du det... Det neutralisere smagen fra vand syntes jeg

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Kay skriver:

den må smages tak

selv

Anmeld

8. januar 2013

Kay

VIPpigen skriver:

Hvad med vand MED enten citronskiver, limeskiver, ananasstykker, ja, næsten hvad du end vil putte i, kan du det... Det neutralisere smagen fra vand syntes jeg

har prøvet sys ik det hjælper

Anmeld

8. januar 2013

VIPpigen

Kay skriver:

har prøvet sys ik det hjælper

Øv... Ja, så ved jeg det ikke...

Anmeld

8. januar 2013

Tranebaer

Fun... Der er én kalorie pr. et eller andet (deciliter tror jeg?).  Altså ingenting hvis man skal tabe sig, og det smager såååååå godt. 

Det er til gengæld proppet med alt muligt andet snask for at kunne være så kalorielet - men jeg drikker det alligevel. For smagens skyld, ikke kalorierne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Tranebaer skriver:

Fun... Der er én kalorie pr. et eller andet (deciliter tror jeg?).  Altså ingenting hvis man skal tabe sig, og det smager såååååå godt. 

Det er til gengæld proppet med alt muligt andet snask for at kunne være så kalorielet - men jeg drikker det alligevel. For smagens skyld, ikke kalorierne..

syntes bar ik dem jeg har smagt smager godt  hvilke smag drikker du??

Anmeld

8. januar 2013

lilledittemor

Kay skriver:

først vil eg lige sige at den tast der sidder imellem h og k på mit tastatur åbenbart ik virker så hvor der er en - indsæt venligst det bogstav

-eg har siden -eg var lille været dårlig til at drikke nok... nogle dage får -eg ikke engang drukket en litter... det blev bedre da -eg var gravid, da -eg kastede mig over hyldeblomst saft fra kavli...

men nu er -eg nået der til at -eg skal skære overflødige kalorier fra, for at tabe de over 20 kg. der har sat sig på min krop efter graviditeten...

derfor skal -eg bruge et mere kalorielet  Alternativ og spørg derfor er til råds... hvilken kalorielet saft kan i anbefale??

-eg er udemærket godt klar over at det ville være sundere alt i alt at drikke vand, men -eg kan simpelthend ikke li smagen... og -o vand smager af noget, lige som alt andet på denne -ord! så den ellers så fremragende ide om at drikke vand frabedes... da -eg har kæmpet med at lære at drikke det hele mit liv... og ik gidder mere nu!

Jeg har det på samme måde som dig - jeg får aldrig drukket vand nok.. MED MINDRE det er saftevand..

Jeg ELSKER Jordbær saft fra Rema1000. Den koster 10kr og holder længe fordi den er meget koncentreret... Den er (næsten) kaloriefri

Anmeld

8. januar 2013

Tranebaer

Kay skriver:

syntes bar ik dem jeg har smagt smager godt  hvilke smag drikker du??

Appelsin/hindbær, men jeg kan nu også godt lide sport og ananas

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Ditte_Marie skriver:

Jeg har det på samme måde som dig - jeg får aldrig drukket vand nok.. MED MINDRE det er saftevand..

Jeg ELSKER Jordbær saft fra Rema1000. Den koster 10kr og holder længe fordi den er meget koncentreret... Den er (næsten) kaloriefri

hmmm... kan ik li jordbær saft... har de den med andre smags varianter?  

glemte vist at skrive at jeg er meget kræsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.