en god saft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.701 visninger
85 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Kay

først vil eg lige sige at den tast der sidder imellem h og k på mit tastatur åbenbart ik virker så hvor der er en - indsæt venligst det bogstav

-eg har siden -eg var lille været dårlig til at drikke nok... nogle dage får -eg ikke engang drukket en litter... det blev bedre da -eg var gravid, da -eg kastede mig over hyldeblomst saft fra kavli...

men nu er -eg nået der til at -eg skal skære overflødige kalorier fra, for at tabe de over 20 kg. der har sat sig på min krop efter graviditeten...

derfor skal -eg bruge et mere kalorielet  Alternativ og spørg derfor er til råds... hvilken kalorielet saft kan i anbefale??

-eg er udemærket godt klar over at det ville være sundere alt i alt at drikke vand, men -eg kan simpelthend ikke li smagen... og -o vand smager af noget, lige som alt andet på denne -ord! så den ellers så fremragende ide om at drikke vand frabedes... da -eg har kæmpet med at lære at drikke det hele mit liv... og ik gidder mere nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nettemor

Hvis du har overskudet til det så skulle du næsten selv koge dit saft. Det er bare det bedste. Og så kan du vælge at bruge sød i stedet for sukker

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Nettemor skriver:

Hvis du har overskudet til det så skulle du næsten selv koge dit saft. Det er bare det bedste. Og så kan du vælge at bruge sød i stedet for sukker

hihi det har -eg ik...

Anmeld

8. januar 2013

Nea85

Jeg er ret glad for hindbær-orange fra enten fakta eller aldi. Den er godtnok sukkerfri, så man skal ikke drikke alt for store mængder

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Kay skriver:

hihi det har -eg ik...

Kan godt forstå det Hvad med en saftpresser. Og så en masse lækre frugter og grøntsager? Ved ikke om det kan gå som kalorielet?

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Nea85 skriver:

Jeg er ret glad for hindbær-orange fra enten fakta eller aldi. Den er godtnok sukkerfri, så man skal ikke drikke alt for store mængder

ne- men -eg skal -o lige netop drikke det i "store" mængder... et par litter om dagen tænker -eg

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Nettemor skriver:

Kan godt forstå det Hvad med en saftpresser. Og så en masse lækre frugter og grøntsager? Ved ikke om det kan gå som kalorielet?

naa tænker mere sådan bland saft og vand tardar  agtig løsning

Anmeld

8. januar 2013

Maja88

man kan få sådan noget citron sirup agtigt

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Kay skriver:

naa tænker mere sådan bland saft og vand tardar  agtig løsning

Ja okay Så kan jeg desværre ikke hjælpe. Vi drikker svigermors hjemmelavede

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Maja88 skriver:

man kan få sådan noget citron sirup agtigt

det må du gerne uddybe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.