en god saft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Kay

Mette. skriver:

Hvad med at bruge meget mindre saft end det der er angivet som blandingsforhold?

Jeg drikker selv kun vand og bryder mig slet ikke om når saft er stærkt, som jeg synes det er når det er blandet efter det angivne, så jeg tænkte hvis du bare lige givet et glas et par dråber, så det får bare lidt smag, så må du kunne spare mange kalorier på den måde.

der skal mere end et par dråber i for at fjerne den grimme smag af vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Kay

Tulle28 skriver:

Hmm ja så er det svært

jeps... derfor jeg spørg jer kloge kvinder om hjælp

Anmeld

9. januar 2013

FogL

Kay skriver:

enig jeg er heller ik fan af dem... men hvis jeg drikker den saft får jeg dækket mit kalorie behov når jeg har drukket 4 litter... det vil sige at 4 litter saft er det eneste jeg kan indtage den dag... og det er knapt så hænsigtsmæssigt...

Det lyder også lige i overkanten :p

Anmeld

9. januar 2013

Kay

ciepige skriver:

Det lyder også lige i overkanten :p

ja så meget drikker jeg heller ik... men det er tilrådet at man drikker 3-4 liter væske om dagen... og ved det jeg ik drikker vand så skal jeg drikke noget saft for at komme bare lidt der op af...

Anmeld

9. januar 2013

Lusi

Kay skriver:

den har jeg ik prøvet... er den ligth eller?

Ja..
0% tilsat sukker (der er selvfølgelig frugtsukker i)
0% sødemidler
0% konserveringsmidler
0% farvestoffer
0% tilsætningsstoffer

Anmeld

9. januar 2013

Klokkeblomst88

Kay skriver:

ja så meget drikker jeg heller ik... men det er tilrådet at man drikker 3-4 liter væske om dagen... og ved det jeg ik drikker vand så skal jeg drikke noget saft for at komme bare lidt der op af...

Arh, hvor har du den oplysning fra? Det er godt nok meget væske. Man skal drikke 30ml pr. kg kropsvægt - så kommer jo selvfølgelig an på, hvor meget du vejer. Men en del får du jo også igennem din kost. 

Hvad med at prøve Rynkebys-drik med hydeblomst og æble? Den er uden tilsat sukker, sødemidler, farvestoffer og tilsætningsstoffer. 

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Kay skriver:

danskvand er bare nummeret værer end vand... og kildevand er heller ikke godt

den med bær kunne være værd at prøve faktisk...

Hi hi ja så dur den ikke rigtig

Jeg tænker, at hvis det er friske bær du plejer at putte i, så giver de jo ikke vanvittig meget smag af sig, tror de frosne, er bedre, fordi de ikke binder vandet så meget, når de har været frosne!

Held og lykke i jagten på den helt rigtig drik

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Kay skriver:

danskvand er bare nummeret værer end vand... og kildevand er heller ikke godt

den med bær kunne være værd at prøve faktisk...

Hi hi ja så dur den ikke rigtig

Jeg tænker, at hvis det er friske bær du plejer at putte i, så giver de jo ikke vanvittig meget smag af sig, tror de frosne, er bedre, fordi de ikke binder vandet så meget, når de har været frosne!

Held og lykke i jagten på den helt rigtig drik

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Lusi skriver:

Ja..
0% tilsat sukker (der er selvfølgelig frugtsukker i)
0% sødemidler
0% konserveringsmidler
0% farvestoffer
0% tilsætningsstoffer

den må jeg prøve

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Klokkeblomst88 skriver:

Arh, hvor har du den oplysning fra? Det er godt nok meget væske. Man skal drikke 30ml pr. kg kropsvægt - så kommer jo selvfølgelig an på, hvor meget du vejer. Men en del får du jo også igennem din kost. 

Hvad med at prøve Rynkebys-drik med hydeblomst og æble? Den er uden tilsat sukker, sødemidler, farvestoffer og tilsætningsstoffer. 

det har jeg fra en diætist jeg gik hos tidligere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.