Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

Nessie

fnuggi skriver:

ej et dejlig indlæg at læse super mange gange tillykke med det 

Tusind tak, det er virkelig en dejlig følelse, iblandet lidt frygt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Fedt, kæmpe tillykke til dig!!!!! Hvor er det bare skønt at høre, at jeres sidste forsøg er lykkes! SÅ har du alligevel fulgt det samme mønster som første gang

Ja, er det ikke utroligt? Vi har fulgt forløbet med ca. 98% , lidt vildt at tænke på

Tusind tak

Anmeld

6. januar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Ja, er det ikke utroligt? Vi har fulgt forløbet med ca. 98% , lidt vildt at tænke på

Tusind tak

Jo, det er ret vildt at tænke på. Især fordi der er så mange ting, som kan gøre at det hele går anderledes.

Jeg glæder mig til en positiv opdatering efter TS

Anmeld

6. januar 2013

Miss Church

KÆMPE  stort tillykke!  Hvor er det fantastisk! 

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, helt bestemt. Under mine graviditeter har scanningsdamen været mere interesseret i at se om der var to end jeg. jeg har bare tænkt - kig efter hjerteblink ikke antal. HAHAH..

Ja, det kan man jo ikke vide.. Altså mit hjerte sad altid helt oppe i halsen til scanningerne. PUUHA:.

Ja, det gør det. Så må vi se hvormeget jeg når at få inden hun kommer.. hehe

Jeg tror ikke altid at de skanningsdamer har særlig stor forståelse for, at man ligger dér med hjertet oppe i halsen,og bare vil vide om der er liv. Så skide være med hvor mange der er

Sidst tudede jeg, så snart vi kom ind til lægen, håber jeg er lidt mere cool denne gang Og at der så slet ikke er samme grund til bekymring

Bare hun har lidt tøj, så går det nok. Du har jo maden på dig, og mere kræver de jo ikke når de er så små

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

tweety2060 skriver:

Tillykke Tillykke

Tak tak

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Jo, det er ret vildt at tænke på. Især fordi der er så mange ting, som kan gøre at det hele går anderledes.

Jeg glæder mig til en positiv opdatering efter TS

Jeg håber inderligt at vi kun har godt at fortælle efter skanningen

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

KÆMPE  stort tillykke!  Hvor er det fantastisk! 

Tusind tak

Anmeld

6. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, det har ikke været det nemmeste at være igennem, men vi er da kommet hele ud på den anden side

Jeg har en god fornemmelse denne gang. Måske fordi jeg startede med at være så skuffet, og det så viste sig at begge æg udviklede sig så flot

Jeg håber virkelig også at det er en stor og livskraftig én der er derinde nu

Det er jeg glad for at høre, at l er for l har godt nok haft et hårdt år!

Det var da også bare helt utroligt, at det ikke så så godt ud, og så endte det alligevel med en bragende positiv test! Nu skal det bare være jeres tur!

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er jeg glad for at høre, at l er for l har godt nok haft et hårdt år!

Det var da også bare helt utroligt, at det ikke så så godt ud, og så endte det alligevel med en bragende positiv test! Nu skal det bare være jeres tur!

Vi "joker" tit med at vi skal trampes på, skubbes til og rulles rundt i skidtet, men så bliver det godt til sidst

Det SKAL bare ende godt, så meget vi har været igennem, og skuffelsen med æggene, der alligevel var så flotte, det kan da kun ende godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.