Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
jeg er frivilligt i marinehjemmeværnet og jeg elsker og sejle og kom på vand og vi hjælp med alt på vand for søværnet bruge over 100 time og mere til om år og min elsker mand er også i det

Det lyder spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Bebsen

Ja - jeg er bla frivillig arrangør af byttemarkeder i Århus

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Det lyder da som et vlldt spændende og rigtig godt projekt, du forsøger at få op at stå, og der er sikkert rigtig mange, der kunne få rigtig meget gavn af det!

Jeg håber meget for dig, at det kan komme op og stå!

Jeg skal lige have fundet tiden og overskudet igen...
Er desværre selv en af danmarks unge forældre der er fanget i det hele.
Så selv med udd(det skyldes selvfølgelig ikke 100% kun fordi man er ung) må man tænke nyskolig eller påbyggelse for at kan komme til at klare sig selv...

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Ja - jeg er bla frivillig arrangør af byttemarkeder i Århus

Spændende, dem har jeg ikke hørt om =) Hvad bytter man?

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg skal lige have fundet tiden og overskudet igen...
Er desværre selv en af danmarks unge forældre der er fanget i det hele.
Så selv med udd(det skyldes selvfølgelig ikke 100% kun fordi man er ung) må man tænke nyskolig eller påbyggelse for at kan komme til at klare sig selv...

Kan du ikke få noget hjælp et eller andet sted fra, til at komme i gang? For det er da et fantastisk projekt!

Fedt du arbejder hårdt for at kunne klare dig selv og være et godt forbillede for dit barn! Det er super sejt synes jeg

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Kan du ikke få noget hjælp et eller andet sted fra, til at komme i gang? For det er da et fantastisk projekt!

Fedt du arbejder hårdt for at kunne klare dig selv og være et godt forbillede for dit barn! Det er super sejt synes jeg

Jo, jeg har kontakt til viborg kommunes Sundhedsplejersker - som skal udbrige budskabet til de unge mødre de kommer ud til. Så skal jeg ha en annonce i de forskellige aviser om efterlysning af 'bedsteforældre' derer klar til frivillig hjælp til unge (personer der IKKE skal løfte pegefingeren for de unge, men hjælpe videre fra det valg der er taget samt give gode råd og støtte)
Og så skal jeg ha taget kontakt til 'De frivviligsHus' hvor der er et lokale jeg skal låne til det hele....
Men vil gerne kune være det 100% selv når det starter op, og det har overskudet ikk lige været til.
Men bare rolig - det kommer

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jo, jeg har kontakt til viborg kommunes Sundhedsplejersker - som skal udbrige budskabet til de unge mødre de kommer ud til. Så skal jeg ha en annonce i de forskellige aviser om efterlysning af 'bedsteforældre' derer klar til frivillig hjælp til unge (personer der IKKE skal løfte pegefingeren for de unge, men hjælpe videre fra det valg der er taget samt give gode råd og støtte)
Og så skal jeg ha taget kontakt til 'De frivviligsHus' hvor der er et lokale jeg skal låne til det hele....
Men vil gerne kune være det 100% selv når det starter op, og det har overskudet ikk lige været til.
Men bare rolig - det kommer

Fedt fedt fedt!

Rigtig meget held og lykke med det, når overskuddet kommer til dig igen =)

Anmeld

2. januar 2013

Bebsen

Anonym skriver:

Spændende, dem har jeg ikke hørt om =) Hvad bytter man?

Alt, faktisk! der kommer alt fra mærketøj, discounttøj, til møbler, sko, makeup, legetøj, bøger, alt der kan have værdi for andre.
Har du ikke noget at bytte med er man velkommen alligevel, og må også gerne tage ting

Kig evt på fb, Byttemarked Århus - er på fra mobil og kan desværre ikke linke

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Fedt fedt fedt!

Rigtig meget held og lykke med det, når overskuddet kommer til dig igen =)

Tak tak
Er glad for at høre andre også kan lide idéen. Det gir lige lidt mere tro på
at det virkelig vil blive taget godt imod , når det kommer på banen..

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Alt, faktisk! der kommer alt fra mærketøj, discounttøj, til møbler, sko, makeup, legetøj, bøger, alt der kan have værdi for andre.
Har du ikke noget at bytte med er man velkommen alligevel, og må også gerne tage ting

Kig evt på fb, Byttemarked Århus - er på fra mobil og kan desværre ikke linke

det må jeg lige kigge på =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.