Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

jeg kom til at stemme nej, men efter nærmere eftertanke, så har jeg egentlig et frivilligt arbejde.

jeg samler ting ind, samt donere ting, som vi i en gruppe, der hedder 'hjælpe bixen', kan give ting ud, til familier, der har brug for tingene. samt vi har givet julegaver til børn, hvor forældrene ikke har haft pengene til det, holdt jul for familier m.v. det kan være alt fra børnetøj til møbler, hvidevarer m.m.

Det lyder også som et godt formål!

Vi købte også to gaver til børn, der ikke fik julegaver sidste år. Man kunne aflevere gaver til red barnet og så blev de delt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

LilleSmølf

Jeg har stemt "andet".

Dels fordi jeg har haft en del, men ikke lige kan overskue det mere lige nu pga. graviditetsgener og universitet, etc.

Dels fordi jeg er medlem af Forening Uden Far hvor vi sådan set hjælper familier med børn, der intet har selv.

Ved ikke helt om det tæller som definitionen af frivilligt arbejde men vi gør meget godt så jeg synes næsten den må tælle med på en eller anden måde

Anmeld

3. januar 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Det lyder også som et godt formål!

Vi købte også to gaver til børn, der ikke fik julegaver sidste år. Man kunne aflevere gaver til red barnet og så blev de delt ud

det er også et godt formål, og det er så dejligt at se familierne blive glade

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Odense92 skriver:

Jeg har stemt "andet".

Dels fordi jeg har haft en del, men ikke lige kan overskue det mere lige nu pga. graviditetsgener og universitet, etc.

Dels fordi jeg er medlem af Forening Uden Far hvor vi sådan set hjælper familier med børn, der intet har selv.

Ved ikke helt om det tæller som definitionen af frivilligt arbejde men vi gør meget godt så jeg synes næsten den må tælle med på en eller anden måde

Altså i min verden er alt det arbejde man gør for andres bedste uden at få betaling for det frivilligt arbejde så det vil jeg også mene dit er!

Anmeld

3. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Øv man håber jo på, at sådan noget er et særtilfælde min fars kollega ringede hjem til konen og sagde, at de skulle have hund, og så blev den tjekket og de fik lov til at beholde den

Dejligt at der ikke bliver slået dyr ihjel, men det kan nok også kun lade sig gøre, fordi der er frivillige som dig, der hjælper med at passe dem!

Jeg er sikker på, at jeg bliver rigtig glad for det

Ja håber man, men desværre ik 

Ej hvor dejligt de fik den, hvor skønt  

Ja tror også det er derfor de kan have den politik, men synes det er så godt! 

Dejligt, glæder mig til at høre mere om det

Anmeld

3. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Det lyder også super godt! Og sikke en masse bestyrelser

Ja, jeg elsker det Kommer nok til ár droppe de to bestyrelser i løbet af et par år, da jeg gerne vil være træner igen, hvis min datter stadig vil spille håndbold om et par år

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, jeg elsker det Kommer nok til ár droppe de to bestyrelser i løbet af et par år, da jeg gerne vil være træner igen, hvis min datter stadig vil spille håndbold om et par år

Man kan jo ikke det hele, selvom man gerne vil

Anmeld

4. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Man kan jo ikke det hele, selvom man gerne vil

Lige præcis Jeg er derfor også afklaret med, at jeg så helst vil være og hjælpe til, hvor min datter er

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lige præcis Jeg er derfor også afklaret med, at jeg så helst vil være og hjælpe til, hvor min datter er

Rigtig god plan, det bliver da også vildt hyggeligt

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Rigtig god plan, det bliver da også vildt hyggeligt

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.