Anonym skriver:
Ok, dejligt at få et lille indblik i, hvad andre laver 
Jeg kan godt lide, men man skal virkelig være indstillet på at møde nogle bramfrie og skæve eksistenser, når man er ude med cyklen.
Da jeg startede var jeg rigtig genert faktisk, men er kommet efter det og hygger mig egentlig bare med at rådgive folk og er rigtig glad for at se hvor mange mennesker, der faktisk kommer for at købe beskyttelse. Specielt er det de unge og de gamle.
En af de første gange var der en gammel mand (65+ og alkoholiker/narkoman), der gerne ville købe kondomer til ham og kæresten. Det var så pinlig, specielt fordi min far var på samme alder som ham manden på daværende tidspunkt.
Har siden hen mødt ham et par gange, og han er nu temmelig hyggelig, og kan godt fyre et par jokes af, som man griner lidt af. Der var bl.a. andet en, hvor jeg godt nok tænkte mit :" Ham: Har du så et prøverum, hvor jeg kan prøve disse og evt. sammen med en smuk kvinde?" 
Mange af mine venner synes at det arbejde som jeg ligger i AIDS-fondet er dybt pinligt. Tror bare det gælder om at være åben overfor alle mennesker og tør at tale om åbent om tabuer. 
Anmeld