Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Tak tak
Er glad for at høre andre også kan lide idéen. Det gir lige lidt mere tro på
at det virkelig vil blive taget godt imod , når det kommer på banen..

Det er jeg sikker på, at den bliver! Man kan da ikke andet end tage godt imod sådan et initiativ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

MyLove E

Jeg er frivillig ved muskesvind fonden. Men jeg tro jeg kom til at stemme nej..

Jeg har været det i ja i år er det faktisk 10år. Jeg er stadig "muskelter"
Vi er sammen med børnene og hygger og laver aktiviteter mens forældrene er på kursus :-)

Jeg har også været med på åh abe og grøn koncert og Cirkus Summarum :-)

Det giver mig rigtig meget gøre noget for en masse børn.:-)

Anmeld

3. januar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

Før børn og mand lavede jeg både en del velgørenhedsarbejde og frivilligt arbejde for Red Barnet, Folkekirkens Nødhjælp og Amnesty International. Det var fantastisk og jeg savner det faktisk også. Men det er et luksus for mit vedkommende, som man skal have overskud til. Det er der bare ikke med små børn, skole og arbejde. Men når børnene engang er så store, at de alligevel helst vil være sammen med kammeraterne og økonomien er i orden, så optager jeg helst sikkert det frivillige arbejde. 

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg er frivillig ved muskesvind fonden. Men jeg tro jeg kom til at stemme nej..

Jeg har været det i ja i år er det faktisk 10år. Jeg er stadig "muskelter"
Vi er sammen med børnene og hygger og laver aktiviteter mens forældrene er på kursus :-)

Jeg har også været med på åh abe og grøn koncert og Cirkus Summarum :-)

Det giver mig rigtig meget gøre noget for en masse børn.:-)

Det lyder også super godt! Jeg har også haft dem i mine overvejelser omkring frivilligt arbejde

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Før børn og mand lavede jeg både en del velgørenhedsarbejde og frivilligt arbejde for Red Barnet, Folkekirkens Nødhjælp og Amnesty International. Det var fantastisk og jeg savner det faktisk også. Men det er et luksus for mit vedkommende, som man skal have overskud til. Det er der bare ikke med små børn, skole og arbejde. Men når børnene engang er så store, at de alligevel helst vil være sammen med kammeraterne og økonomien er i orden, så optager jeg helst sikkert det frivillige arbejde. 

Du har helt ret, man skal både have tiden og overskuddet til det men det var da også mange organisationer du hjalp i!

Anmeld

3. januar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Du har helt ret, man skal både have tiden og overskuddet til det men det var da også mange organisationer du hjalp i!

Det skal lige siges, at det var over flere år og ikke på en gang. 

Anmeld

3. januar 2013

Muffinmus

Jeg har haft....

Men som mor til 3 og med fuldtidsjob, så er der ikke tid til det længer, for så ville jeg aldrig se min familie, og de skal til alle tider komme først.
Men inden jeg fik den første var jeg frivillig vagt på et krisecenter....super godt sted og meget spændende, og med en følelse af at det var noget godt man gjorde for centret der jo stort set set besættes af frivillige. To fastansatte tror jeg, alle andre var frivillige.

Anmeld

3. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Det kan jeg forestille mig =) man får jo ondt af de stakkels dyr, der er blevet efterladt!

En af min fars medarbejdere fandt på et tidspunkt en lille labrador hvalp der var bundet til et træ i skoven uden mad, vand eller navneskilt stakkels stakkels lille hund! Heldigvis blev den fundet, men man fatter ikke, at folk kan være så ondskabsfulde!

Jo tak, jeg glæder mig også helt vildt! Skal til sådan noget intro halløj på lørdag! Er så spændt! Også på at møde de andre frivillige

Ja det går lige i hjertet på en, derfor synes jeg det er så godt at der findes et sted som dyreværnet. Nu når folk ik kan passe på deres dyr 

Ej det var dog forfærdeligt  De sager er der desværre mange af ude på dyreværnet. Forfærdeligt! 

De har også en no kill politik, så ingen af dyrene bliver aflivet, kun hvis det er for deres eget bedste pga. sygdom mm. De kæmper for at alle dyrene får et nyt kærligt hjem  Dyrene elsker dig for at du kommer og passer dem 

Håber du bliver glad for det frivillige 

Anmeld

3. januar 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

jeg kom til at stemme nej, men efter nærmere eftertanke, så har jeg egentlig et frivilligt arbejde.

jeg samler ting ind, samt donere ting, som vi i en gruppe, der hedder 'hjælpe bixen', kan give ting ud, til familier, der har brug for tingene. samt vi har givet julegaver til børn, hvor forældrene ikke har haft pengene til det, holdt jul for familier m.v. det kan være alt fra børnetøj til møbler, hvidevarer m.m.

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Ja det går lige i hjertet på en, derfor synes jeg det er så godt at der findes et sted som dyreværnet. Nu når folk ik kan passe på deres dyr 

Ej det var dog forfærdeligt  De sager er der desværre mange af ude på dyreværnet. Forfærdeligt! 

De har også en no kill politik, så ingen af dyrene bliver aflivet, kun hvis det er for deres eget bedste pga. sygdom mm. De kæmper for at alle dyrene får et nyt kærligt hjem  Dyrene elsker dig for at du kommer og passer dem 

Håber du bliver glad for det frivillige 

Øv man håber jo på, at sådan noget er et særtilfælde min fars kollega ringede hjem til konen og sagde, at de skulle have hund, og så blev den tjekket og de fik lov til at beholde den

Dejligt at der ikke bliver slået dyr ihjel, men det kan nok også kun lade sig gøre, fordi der er frivillige som dig, der hjælper med at passe dem!

Jeg er sikker på, at jeg bliver rigtig glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.