Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Clisolka

Nej, hvor godt - tillykke med det 

Nej det har jeg ikke, men jeg ville gerne, hvis tiden var der til det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja! Jeg har haft frivilligt arbejde siden jeg var 13 år Lige nu sidder jeg i tre bestyrelser og har igennem 14 år fungeret som træner i hhv. håndbold, fodbold og badminton

Det lyder også super godt! Og sikke en masse bestyrelser

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nej, hvor godt - tillykke med det 

Nej det har jeg ikke, men jeg ville gerne, hvis tiden var der til det 

Tusind tak =) Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme i gang!

Åhh ja den valgmulighed mangler jeg! Den er der nok nogle stykker, der ville hoppe på, hvis den havde været der!

Anmeld

2. januar 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Det lyder også som en god frivilligtjans er sikker på, at der er mange der har glæde af det!

Det er et rigtigt dejligt arbejde :-) ville jeg helt klart anbefale andre at gøre..

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Det er et rigtigt dejligt arbejde :-) ville jeg helt klart anbefale andre at gøre..

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

Jeg har svaret : nej, men vil gerne hvis jeg finder det rigtige.

Sandheden er den at jeg var ved at ville starte noget op, men sammen med skole - hvor jeg følger 2 klasser plus jeg har min datter på snart 4, så kunne jeg desværre ikk overskue det..

Men pga det er på frivillig base, kan jeg ikk drope skole og udd for at få det startet rigtig op pt, pga jeg jo så ikk har en indtægt at leve for.

Men mit projekt skal nok komme op, også hurtigst muligt...!

Projektet omhandler unge mødre . Projektet jeg starter op skal foregå i Viborg, hvor det er unge pige op til 25 og med børn op til 3.
Håber på en go gruppe på ti piger- de må gerne være i forhold. Hvis der er flere end ti piger, vil der blive lavet flere hold.
Det skal foregå en dag hver anden uge - måske hver uge. Hvor de unge med børn kan komme og være sociale blandt andre unge i samme situation og så skal der være frivillige 'bedstemødre' til at 'passe' børnene så pigerne kan stresse lidt af og få dannet ny venskaber. Der vil også være mulighed for lektiehjælp (i håb om at få flere unge piger igang med udd efter endt barsel). Sammentidig vil der blive tilbudt mad til en 20'er ....

- et lille uddrag af mit projekt...

Mvh Louise Vous - der kæmper for unge mødre !!!

Anmeld

2. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

åhh det lyder da også hyggeligt! Men det må være svært ikke at tage alle dyrene med hjem =)

Og ja jeg synes også det jeg skal i gang med, lyder vildt spændende! Glæder mig i hvert fald rigtig meget!

Ja det er svært ik at ville tage dem alle med hjem, man bliver forelsket i de kære dyr   

Glæder mig til at høre mere om dit  

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg har svaret : nej, men vil gerne hvis jeg finder det rigtige.

Sandheden er den at jeg var ved at ville starte noget op, men sammen med skole - hvor jeg følger 2 klasser plus jeg har min datter på snart 4, så kunne jeg desværre ikk overskue det..

Men pga det er på frivillig base, kan jeg ikk drope skole og udd for at få det startet rigtig op pt, pga jeg jo så ikk har en indtægt at leve for.

Men mit projekt skal nok komme op, også hurtigst muligt...!

Projektet omhandler unge mødre . Projektet jeg starter op skal foregå i Viborg, hvor det er unge pige op til 25 og med børn op til 3.
Håber på en go gruppe på ti piger- de må gerne være i forhold. Hvis der er flere end ti piger, vil der blive lavet flere hold.
Det skal foregå en dag hver anden uge - måske hver uge. Hvor de unge med børn kan komme og være sociale blandt andre unge i samme situation og så skal der være frivillige 'bedstemødre' til at 'passe' børnene så pigerne kan stresse lidt af og få dannet ny venskaber. Der vil også være mulighed for lektiehjælp (i håb om at få flere unge piger igang med udd efter endt barsel). Sammentidig vil der blive tilbudt mad til en 20'er ....

- et lille uddrag af mit projekt...

Mvh Louise Vous - der kæmper for unge mødre !!!

Det lyder da som et vlldt spændende og rigtig godt projekt, du forsøger at få op at stå, og der er sikkert rigtig mange, der kunne få rigtig meget gavn af det!

Jeg håber meget for dig, at det kan komme op og stå!

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Ja det er svært ik at ville tage dem alle med hjem, man bliver forelsket i de kære dyr   

Glæder mig til at høre mere om dit  

Det kan jeg forestille mig =) man får jo ondt af de stakkels dyr, der er blevet efterladt!

En af min fars medarbejdere fandt på et tidspunkt en lille labrador hvalp der var bundet til et træ i skoven uden mad, vand eller navneskilt stakkels stakkels lille hund! Heldigvis blev den fundet, men man fatter ikke, at folk kan være så ondskabsfulde!

Jo tak, jeg glæder mig også helt vildt! Skal til sådan noget intro halløj på lørdag! Er så spændt! Også på at møde de andre frivillige

Anmeld

2. januar 2013

pussekat

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

hejsa
jeg er frivilligt i marinehjemmeværnet og jeg elsker og sejle og kom på vand og vi hjælp med alt på vand for søværnet bruge over 100 time og mere til om år og min elsker mand er også i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.