Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

BMF skriver:

Jeg læser til pædagog, arbejder ved siden af og er alene med min søn på 4 år.. Jeg har ikke tiden til frivilligt arbejde.. Desværre  

Det er jo heller ikke til at få passet ind, når du er alenemor så er der jo "kun" indsamlinger, som en anden skrev, hvor din søn kan være med... Men det er jo ikke altid det lige passer ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Jo det tror jeg godt man må, men tiden og overskuddet med en lille bebs er der ikke lige pt (;

Nej det kan jeg godt forstå

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg har svaret andet, idet jeg ikke har noget nu men har haft det gennem maaaaange år(10) før jeg fik Milja

Jeg har været frivillig idrætsleder. Jeg har lavet lejre og kørt træninger i bordtennis for drenge, men især piger siden jeg var 14 år og til jeg tog pause som 24 årig lige før jeg fødte Milja.

Det lyder også fedt! Jeg var gymnastiktræner i mine unge år på et mor/barn hold og et 3-6 års hold! Det er nogle spilopper, men også ret sjovt!

Anmeld

2. januar 2013

TbCp

Ja det har jeg Og jeg er rigtig glad for det!

Jeg sidder i Dansk Præmatur Forenings lokalgruppe på Fyn.
Vi arrangerer møder for forældre til præmature, foredrag, fastelavn for ungerne osv.

Da jeg selv har 2 præmature børn er det en af mine hjertesager, så derfor meldte jeg mig straks til at sidde i foreningen da det blev annonceret.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det har jeg Og jeg er rigtig glad for det!

Jeg sidder i Dansk Præmatur Forenings lokalgruppe på Fyn.
Vi arrangerer møder for forældre til præmature, foredrag, fastelavn for ungerne osv.

Da jeg selv har 2 præmature børn er det en af mine hjertesager, så derfor meldte jeg mig straks til at sidde i foreningen da det blev annonceret.

Det lyder også som en rigtig god ide! Det må være dejligt hvis man har fået et for tidlig født barn, at man kan møde andre, der har stået i samme situation som en selv!

Det er også derfor jeg har meldt mig frivilligt, fordi jeg ved hvordan det er at gå ned med stress, og gerne ville have haft muligheden for at snakke med nogen der havde prøvet det...

Anmeld

2. januar 2013

Victoria2013

Det har jeg ikke, men jeg har overvejet at få noget - nu har jeg indtil videre været ledig i 3 måneder og mangler sådan noget at stå op til og noget at lave, men der er bare ikke rigtig nogle jobs i min branche for tiden... så overvejer at finde noget frivilligt arbejde, plus det ville sikkert også se fint ud på et CV

Har enten overvejet at prøve med Dansk Naturfredningsforening, hvor jeg i forvejen er medlem, eller måske blive besøgsven?

Er der er nogen der har erfaringer med at være besøgsven? Jeg er 30 år, tror tit besøgsvenner er noget ældre, men det er måske bare en fordom? Og hvordan er det?

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Det har jeg ikke, men jeg har overvejet at få noget - nu har jeg indtil videre været ledig i 3 måneder og mangler sådan noget at stå op til og noget at lave, men der er bare ikke rigtig nogle jobs i min branche for tiden... så overvejer at finde noget frivilligt arbejde, plus det ville sikkert også se fint ud på et CV

Har enten overvejet at prøve med Dansk Naturfredningsforening, hvor jeg i forvejen er medlem, eller måske blive besøgsven?

Er der er nogen der har erfaringer med at være besøgsven? Jeg er 30 år, tror tit besøgsvenner er noget ældre, men det er måske bare en fordom? Og hvordan er det?

Det ser helt sikkert godt ud på CV'et at man har lavet noget mens man har gået ledig! Og det kan jo være, at man kan få nogle gode kontakter igennem et frivilligt arbejde!

Jeg har en bekendt på din alder der er besøgsven, så hvis du har lyst, så skal du endelig kaste dig ud i det du skal bare lige huske at give din a-kasse besked om, at du har et frivilligt arbejde! Det skulle jeg i hvert fald! Alt efter hvilken organisation man er frivillig i, er der nemlig forskel på, hvor mange timer man må have om ugen, og for ikke at komme i problemer skal man lige give dem besked

Held og lykke med det!

Anmeld

2. januar 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

Ja :-) ikke som fuldtidsjob men jeg 'arbejder' frivilligt med handicappede når de skal til f.eks. Roskilde festival og andre fritidsaktiviteter :-)

Anmeld

2. januar 2013

KittyCatta

Anonym skriver:

Spændende! Må jeg spørger hvad du laver som frivillig der?

Hverver primært medlemmer, samt er ude og sælge kondomer til større arrangementer.

Anmeld

2. januar 2013

A&F

Jeg er frivillig på en cafe for voldsramte kvinder. Vi snakker med kvinderne om alt muligt og hygger omkring dem og evt. deres børn.  De bliver oplyst om deres rettigheder, hvordan de kan handle ved mobning, chikane eller vold. Vi Forsøger at øge deres livskvalitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.