Kia2013 skriver:
Det har jeg ikke, men jeg har overvejet at få noget - nu har jeg indtil videre været ledig i 3 måneder og mangler sådan noget at stå op til og noget at lave, men der er bare ikke rigtig nogle jobs i min branche for tiden... så overvejer at finde noget frivilligt arbejde, plus det ville sikkert også se fint ud på et CV 
Har enten overvejet at prøve med Dansk Naturfredningsforening, hvor jeg i forvejen er medlem, eller måske blive besøgsven?
Er der er nogen der har erfaringer med at være besøgsven? Jeg er 30 år, tror tit besøgsvenner er noget ældre, men det er måske bare en fordom? Og hvordan er det?
Det ser helt sikkert godt ud på CV'et at man har lavet noget mens man har gået ledig! Og det kan jo være, at man kan få nogle gode kontakter igennem et frivilligt arbejde!
Jeg har en bekendt på din alder der er besøgsven, så hvis du har lyst, så skal du endelig kaste dig ud i det

du skal bare lige huske at give din a-kasse besked om, at du har et frivilligt arbejde! Det skulle jeg i hvert fald! Alt efter hvilken organisation man er frivillig i, er der nemlig forskel på, hvor mange timer man må have om ugen, og for ikke at komme i problemer skal man lige give dem besked

Held og lykke med det!
Anmeld