Jeg har stemt "Andet"
Da jeg ingen børn har endnu kan jeg ikke udtale mig om hvordan jeg selv vil gør når jeg før børn.
Selv ejer jeg ikke Iphone eller Ipad. Har en anden smartphone. Jeg overvejer at købe en Ipad. Men hvis jeg havde børn var det ikke leg tøj. Så jeg ville ikke købe det der smart ekstra udstyr som man kan købe til Ipad så børn kan bruge den. Hvis jeg havde et barn der var gammel nok til at spille et spil så ville jeg godt kunne finde på at hente et spil eller to også måtte barnet spille på Ipaden engang i mellem, men ikke hverdag. De børn jeg passer har engang i mellem fået lov til at spille på min mobil, mens jeg har kigget på. Det har været inden for de sidste par år så de har været mellem 3-6 år.
Jeg synes godt børn på 3 år og opefter må have en nintendo ds eller lign de må spille på, det behøver bestemt ikke og være hele tiden, men fx når de lige har brug for at slappe af og være sig selv.
Jeg synes godt børn må se tv, altså så længe det er tv for børn. Men de skal ikke sidde ved tvet hele tiden.
De kunne da også godt engang mellem få lov til låne forældrenes computer også spille Pixieline eller et andet børn spil, men der synes jeg faktisk de skal være en 4-5 år før de kan find ud af det.
Det her er min mening og kan godt være i andre ikke er enig, men vi er alle forskellig.
Anmeld