Er det mg der er blevet for "gammeldags"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

KittyGirl skriver:

Vi har ikke en ipad og får aldrig en, æbler er noget man spiser hi hi..

Hold k*ft en feeeed humor !!!! SÅDAN - Den låner jeg lige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Sillemoar

Frøken J. skriver:

Jeg har lidt svært ved at følge din tankegang Fordi et barn fra tid til anden bruger en Ipad, er det da ikke ensbetydende med de vokser op på røven og aldrig er ude at lege. Det synes jeg er en lidt ærgerlig konklusion at drage, når du ikke ved, om det er tilfældet

Rose får lov at sidde med min telefon og se Pingu nogen gange. Når hun er pylret og træt, men det er for tidligt at komme i seng, er det det eneste der virker - slappe lidt af med pingu. Men hun tilbringer da det meste af sin tid på 2 ben, legende, løbende, på legeplads, i vuggestue. Så synes ikke du kan sige, at fordi et barn får lov at bruge et digitalt medie ind i mellem så er det lig med, de altid sidder på deres flade.

Vi må jo også følge med tidsalderen. Jeg synes ikke børn skal bruge spilkonsoller for meget, og det er der afgjort nogen børn der gør, men jeg synes heller ikke det skal afskæres dem, for der findes faktisk rigtig mange gode læringsprogrammer, og programmer der er gode for finmotorikken. Det skal man heller ikke glemme.

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Jeg har stemt andet...for jeg har INGEN dims med æble-logoet på MEN... en Samsung Galaxy Tablet (har også en Samsung smartphone)

Min søn må låne begge...

Han ser lidt tegnefilm på og ellers spiller nogle alderssvarende spil på dem. Det ser jeg intet forkert i. Alt med måde. Sådan er det med alt. Børn må heller ikke have gummistøvler på for længe eller for den sags skyld være for længe i solen/frost/kulde.

Anmeld

29. december 2012

blomst84

Teknologien er kommet for at blive og vores børn kommer til at vokse op i et højteknologisk samfund  Så i stedet for at være "bange" for de nye tiltag såsom ipads osv, så tag det positive ting ud fra man kan bruge... Og vi skal huske ikke at gøre vores børn bange for disse elektroniske værktøjer, men derimod støtte dem til at møde den virkelig verden med selvtillid  Så jeg er helt indforstået med at miN datter på 2 år kan bruge en iPad, og hun har også sin egen... 

Anmeld

29. december 2012

Ryberg

LouiseVous skriver:

Hold k*ft en feeeed humor !!!! SÅDAN - Den låner jeg lige..

Det er ihvertfald sådan vi har det hihi

Anmeld

29. december 2012

Faith

blomst84 skriver:

Teknologien er kommet for at blive og vores børn kommer til at vokse op i et højteknologisk samfund  Så i stedet for at være "bange" for de nye tiltag såsom ipads osv, så tag det positive ting ud fra man kan bruge... Og vi skal huske ikke at gøre vores børn bange for disse elektroniske værktøjer, men derimod støtte dem til at møde den virkelig verden med selvtillid  Så jeg er helt indforstået med at miN datter på 2 år kan bruge en iPad, og hun har også sin egen... 

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

KittyGirl skriver:

Det er ihvertfald sådan vi har det hihi

Jeg er virkelig anti appel person !
Samme er min søster...
Så den er da skide genial... Jeg plejer blot at sige : Jeg lever fint uden håndjern..

Anmeld

29. december 2012

Pigent

Jeg har stemt "Andet"

Da jeg ingen børn har endnu kan jeg ikke udtale mig om hvordan jeg selv vil gør når jeg før børn. 

Selv ejer jeg ikke Iphone eller Ipad. Har en anden smartphone. Jeg overvejer at købe en Ipad. Men hvis jeg havde børn var det ikke leg tøj. Så jeg ville ikke købe det der smart ekstra udstyr som man kan købe til Ipad så børn kan bruge den. Hvis jeg havde et barn der var gammel nok til at spille et spil så ville jeg godt kunne finde på at hente et spil eller to også måtte barnet spille på Ipaden engang i mellem, men ikke hverdag. De børn jeg passer har engang i mellem fået lov til at spille på min mobil, mens jeg har kigget på. Det har været inden for de sidste par år så de har været mellem 3-6 år. 

Jeg synes godt børn på 3 år og opefter må have en nintendo ds eller lign de må spille på, det behøver bestemt ikke og være hele tiden, men fx når de lige har brug for at slappe af og være sig selv. 

Jeg synes godt børn må se tv, altså så længe det er tv for børn. Men de skal ikke sidde ved tvet hele tiden. 

De kunne da også godt engang mellem få lov til låne forældrenes computer også spille Pixieline eller et andet børn spil, men der synes jeg faktisk de skal være en 4-5 år før de kan find ud af det.

Det her er min mening og kan godt være i andre ikke er enig, men vi er alle forskellig. 

Anmeld

29. december 2012

Benjamins'mor

Min søn har ikke en iPad eller lign.
Han får indimellem lov at se film på youtube på min iPhone, men det er efterhånden meget sjællendt efter han ødelagde min kærestes mobil.

Anmeld

29. december 2012

SaNiNa

Her har vi det hele g vores søn bruger det også i børnehaven har de også computer og ipad det er jo en del af deres liv og det er noget som vil følge dem reste af deres liv at vi bruger teknologi.

Så jeg synes du er gammeldags.

Vores søn er 3 år vores datter på 15 måneder kan ikke finde ud af at bruge det endnu men hun efterligner jo os,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.