Jeg synes det virker som en gammeldags tankegang, du har
Vores børn bliver nu engang født ind i en verden der er fyldt med teknologi - computere bruger til alt overalt. Så kan vi sagtens sidde her og tænke "da JEG var barn...", men det ændrer jo ikke tingene 
Vi har ikke en iPad - nok mest fordi det ikke lige er det jeg først vil kaste 3000 kr efter. Men min mor har en, så når hun er på besøg, eller vi er hos hende, så leger de med den. Det er mest Casper på 2 år og 9 mdr der leger med den, og han er ved at blive rigtig dygtig til det. Storebror Simon på 5½ år leger også af og til med den, men han er mere til at tegne med rigtige tuscher, lege med togbaner og binde snore fast til alting, end han er til computere.
Vi har en iPod som de begge har fri adgang til. På den har vi samme apps, den er jo bare meget mindre. De leger sjældent med den, men vi har den altså. Og så har Simon en Nintendo, der aldrig bliver brugt.
De får ikke lov at bruge vores iPhones, men mest fordi at vi er bange for at de smadrer dem.
Jeg synes det er fint at de bliver dygtige til at bruge tingene. Det er fremtiden, og jo hurtigere de lærer at bruge computere mv., des lettere er det for dem. Og selvom de kan bruge computere, så kan de også være børn der leger ude og slår hul på knæet, kravler i træer og cykler stærkt 
Anmeld