TIGERSPRING - Hvilket et synes i var det værste og længste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

maryjane

Carina:-) skriver:

Jeg tror ikke på tigerspring ....Eller mine rollinger har aldrig haft dem.

De har indimellem spist underligt,sovet sært,været p*sse irriternede osv osv -men det har aldrig hængt sammen sådan at jeg kunne sige -AHA det må være fordi de er så og så gamle.

De har alle sammen gjort det ,men ikke så man kunne sætte x i kalenderen ved den og den uge.

(Tror det er noget nogen har opfundet ,for at give forældre håb om at det kun er en overgang &nbsp

Så tigerspring,fuldmåne eller bare fordi de kan -ja så har de indimellem været som børn (eller mennesker generelt) er- hamrende uforsigelige

Hehe, sådan har jeg det også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Malli

HopinWishin skriver:

Hold da op ... Det er jo min Laura du beskriver!! heh... 

Hvor længe har det stået på hos jer? og på hvilken måde har hun ændret sig? Her går det lidt bedre, men nu skal hun lige køres ind i rytmen igen, så hun ikke tror hun skal ha mad hele natten igennem.
Hun er stadig hysterisk i dagtimerne, og hendes lure i løbet af dagen, er stadig ikke helt ok endnu. En dag af gangen----

Anmeld

8. januar 2013

HopinWishin

Malli skriver:

Hvor længe har det stået på hos jer? og på hvilken måde har hun ændret sig? Her går det lidt bedre, men nu skal hun lige køres ind i rytmen igen, så hun ikke tror hun skal ha mad hele natten igennem.
Hun er stadig hysterisk i dagtimerne, og hendes lure i løbet af dagen, er stadig ikke helt ok endnu. En dag af gangen----

Det startede omkring d 9 december... Jeg mærkede det først ved at hun vågnede fire gange om natten.. det har først ændret sig de sidste tre nætter hvor hun er kommet på sit eget værelse!

Og så kræver hun opmærksomhed det meste af tiden... hun plejer godt at kunne ligge i kravlegården mens jeg lige laver aftensmad eller tømmer opvaskemaskinen. men deet må jeg gøre i etaper..

Anmeld

8. januar 2013

HopinWishin

Malli skriver:

Det startede omkring d 9 december... Jeg mærkede det først ved at hun vågnede fire gange om natten.. det har først ændret sig de sidste tre nætter hvor hun er kommet på sit eget værelse!

Og så kræver hun opmærksomhed det meste af tiden... hun plejer godt at kunne ligge i kravlegården mens jeg lige laver aftensmad eller tømmer opvaskemaskinen. men deet må jeg gøre i etaper..

Anmeld

8. januar 2013

Malli

HopinWishin skriver:

Vores startede den 6 december, og det kom virkelig som lyn fra en klar himmel... Nu har hun så lige været syg mellem jul og nytår, så lige nu synes jeg det er svært at gennemskue, hvor vi står, nu hvor hun er lige ved at være helt på toppen igen. men 7.9.13 så sov hun godt i nat, som hun altid har gjort, men jeg tør ikke tro på noget endnu

Anmeld

8. januar 2013

HopinWishin

Malli skriver:

Vores startede den 6 december, og det kom virkelig som lyn fra en klar himmel... Nu har hun så lige været syg mellem jul og nytår, så lige nu synes jeg det er svært at gennemskue, hvor vi står, nu hvor hun er lige ved at være helt på toppen igen. men 7.9.13 så sov hun godt i nat, som hun altid har gjort, men jeg tør ikke tro på noget endnu

Må krydse fingre =)

Anmeld

8. januar 2013

Guldimaven

12 ugers da det var der min mælkeproduktion der skulle sættes op. Hårde nætter, med et barn hængene i brysterne.  Heldigvis kun for en kort periode.

Anmeld

24. oktober 2013

Malli

isabellasmor skriver:

Har stemt 55 uger. Det er vi i lige nu, og hold op det er hårdt. På alle leder og kanter. Både sove/putte mæssigt, spise mæssigt, og hun vil bare ha sin vilje, så de første opdragelses diskotioner har også allerede været igang, og ja .. Men der er ved og være lidt mere ro på nu. Så vi krydser  For at vi snart får vores glade pige igen 

Hejsa ved godt det er længe siden du stod i dette tigerspring, men vi står i det nu, og hoooold da op det er hårdt! Vil hører om du kan huske hvor længe det varede hos jer, og var jeres barn også frygtelig om natten? Tror jeg har fået 4 timers søvn i nat, og føler jeg har prøvet alt i nat, for at få hende til at sove videre, men intet lykkedes!

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Vi oplevede intet med Benjamin, så tror ikke på de der tigerspring.
Celina er kun 11 dage, men tror altså stadig ikke på det.

Anmeld

24. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg tror heller ikke på de tigerspring. Har aldrig oplevet et eneste med Emil :-) har bare taget tingene som de er kommet, mennesker er som mennesker er: uforudsigelige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.