TIGERSPRING - Hvilket et synes i var det værste og længste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

Lady Marion <3

Ha ha dengang jeg fik mine første 2 børn fandtes tigerspring ikke , så jeg valgte at de heller ikke fandtes med den lille  Det er vist meget nemmere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Nadia&Daniel

Malli skriver:

Stem og uddyb gerne !

Vi er midt i 19 ugers tigerspringet, og kører nu på dag 17 - uden specielt meget søvn om natten, da lillepigen konstant kræver mad ( har hun aldrig gjort - altid kun en gang om natten) og selvom hun er vågen meget i løbet af natten, så står hun alligevel gerne op kl 6 - 6.30 GAB! I løbet af dagen er hendes humør meget svingende, og hun er meget utilregnelig. hendes flasker interessere hende kort tid, så hun er svær at få særlig meget mad i af gangen. Hun gider ikke ligge for sig selv, særlig længe. Og hvad der i det ene øjeblik kan synes virkelig sjovt for hende, kan ligeså hurtig blive vendt til skrig og gråd og hidighed!

Jeg trænger snart til noget nattesøvn og ro igen! - Jeg synes det her spring er det slemmeste indtil nu...

Stem gerne og uddyb evt med disse spørgsmål?

-Hvilket tigerspring husker i som det slemmest hos jer?
-Hvor længe varede det værste tigerspring?
-Og hvordan ændrede jeres baby sig under tigerspringet?

Helt ærligt - så har jeg stemt blank, for jeg husker ikke tigerspringende..

Anmeld

22. december 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Har stemt 12 ugers springet... For der var Silas lige kommet ind i en rytme hvor han sov hele natten igennem uden mad, så tog vi til sjælland og så var alting ødelagt... Så skulle han op mindst tre-fire gange om natten derefter... -.-

Det samme her - puuuh det 12-ugers spring var ikke sjovt 

Anmeld

22. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Jeg tror ikke på tigerspring ....Eller mine rollinger har aldrig haft dem.

De har indimellem spist underligt,sovet sært,været p*sse irriternede osv osv -men det har aldrig hængt sammen sådan at jeg kunne sige -AHA det må være fordi de er så og så gamle.

De har alle sammen gjort det ,men ikke så man kunne sætte x i kalenderen ved den og den uge.

(Tror det er noget nogen har opfundet ,for at give forældre håb om at det kun er en overgang &nbsp

Så tigerspring,fuldmåne eller bare fordi de kan -ja så har de indimellem været som børn (eller mennesker generelt) er- hamrende uforsigelige

De var ikke "opfundet", da mine børn var små, så jeg har heller ikke oplevet dem - forstår slet ikke tanken bag, for hvorfor skulle alle babyer følge samme skema udviklingsmæssigt? 

Anmeld

22. december 2012

HeidiØ

Malli skriver:

Stem og uddyb gerne !

Vi er midt i 19 ugers tigerspringet, og kører nu på dag 17 - uden specielt meget søvn om natten, da lillepigen konstant kræver mad ( har hun aldrig gjort - altid kun en gang om natten) og selvom hun er vågen meget i løbet af natten, så står hun alligevel gerne op kl 6 - 6.30 GAB! I løbet af dagen er hendes humør meget svingende, og hun er meget utilregnelig. hendes flasker interessere hende kort tid, så hun er svær at få særlig meget mad i af gangen. Hun gider ikke ligge for sig selv, særlig længe. Og hvad der i det ene øjeblik kan synes virkelig sjovt for hende, kan ligeså hurtig blive vendt til skrig og gråd og hidighed!

Jeg trænger snart til noget nattesøvn og ro igen! - Jeg synes det her spring er det slemmeste indtil nu...

Stem gerne og uddyb evt med disse spørgsmål?

-Hvilket tigerspring husker i som det slemmest hos jer?
-Hvor længe varede det værste tigerspring?
-Og hvordan ændrede jeres baby sig under tigerspringet?

Jeg har stemt blankt da jeg synes 19 ugers, 55 ugers + 64 ugers var de længste. Er du vims den sidste trak tænder ud ! Godt det bare er perioder

Anmeld

22. december 2012

Carina:-)

Mor og meget mere skriver:

De var ikke "opfundet", da mine børn var små, så jeg har heller ikke oplevet dem - forstår slet ikke tanken bag, for hvorfor skulle alle babyer følge samme skema udviklingsmæssigt? 

Jeg forstår det heller ikke

Anmeld

22. december 2012

Malli

HeidiØ skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg synes 19 ugers, 55 ugers + 64 ugers var de længste. Er du vims den sidste trak tænder ud ! Godt det bare er perioder

Ja man må endelig huske på at det blot er perioder! Nogle perioder føles bare ufatteligt lange

Anmeld

22. december 2012

Malli

Carina:-) skriver:

Jeg forstår det heller ikke

Der skal vel også være nogle "heldige" imellem, som ikke bliver mærket af børn med tigerspring. Gid det var mig....

Anmeld

22. december 2012

Malli

Mor og meget mere skriver:

Vil nu heller ikke sige at alle børn følger dem i de præcise uger. Men her passer hendes "opførsel" nu rigtig godt på de ting der står beskrevet om springet i uge 19, som i øvrigt kan starte fra 14 ugers alderen. Her startede det da hun var knapt 16 uger nu er hun 18 uger om et øjeblik, og alt passer stadig lige efter bogen.

Anmeld

22. december 2012

HeidiØ

Malli skriver:

Ja man må endelig huske på at det blot er perioder! Nogle perioder føles bare ufatteligt lange

Ja, lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.