TIGERSPRING - Hvilket et synes i var det værste og længste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

Malli

BB78 skriver:

Det samme her - puuuh det 12-ugers spring var ikke sjovt 

Jeg har lidt en fornemmelse af at vi måske har fået 12 ugers og 19 ugers springet oveni hinanden, for der er ting både fra det ene spring og det andet der passer på hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Mor1012

Carina:-) skriver:

Jeg tror ikke på tigerspring ....Eller mine rollinger har aldrig haft dem.

De har indimellem spist underligt,sovet sært,været p*sse irriternede osv osv -men det har aldrig hængt sammen sådan at jeg kunne sige -AHA det må være fordi de er så og så gamle.

De har alle sammen gjort det ,men ikke så man kunne sætte x i kalenderen ved den og den uge.

(Tror det er noget nogen har opfundet ,for at give forældre håb om at det kun er en overgang &nbsp

Så tigerspring,fuldmåne eller bare fordi de kan -ja så har de indimellem været som børn (eller mennesker generelt) er- hamrende uforsigelige

Anmeld

22. december 2012

Fenja09

Thalia skriver:

Herhjemme er tigerspring i samme kategori som julemanden og tandfeen. Hvis man tror på dem så findes de.

Vi er på baby nummer 4 og har endnu aldrig oplevet et tigerspring, men generelt for dem alle synes jeg der har været nogle hårde perioder når børnene har været mellem 6 og 12 mdr gamle og gerne vil mere end de rent fysisk og verbalt er i stand til. Det har helt klart givet nogle frustrationer.

Vil bare lige sige, at lægerne i det lægehus jeg har - heller aldrig nogensinde har hørt om tigerspring ( de er 6 læger). Den læge min datter altid er inde ved er mand på lige omkring 40 også med forholdsvis "små" børn og han anede ikke hvad jeg mente, da jeg kort tid efter fødslen nævnte "tigerspring" for ham.

Så jeg ved heller ikke helt om jeg er med på det med de spring. Børn har jo udviklingstrin de skal igennem, men om man kan placere dem på uger ved jeg ikke.

Til TS: jeg har svaret blank, da jeg slet ikke husker det

/Fenja

Anmeld

22. december 2012

morethanperfect

Malli skriver:

Stem og uddyb gerne !

Vi er midt i 19 ugers tigerspringet, og kører nu på dag 17 - uden specielt meget søvn om natten, da lillepigen konstant kræver mad ( har hun aldrig gjort - altid kun en gang om natten) og selvom hun er vågen meget i løbet af natten, så står hun alligevel gerne op kl 6 - 6.30 GAB! I løbet af dagen er hendes humør meget svingende, og hun er meget utilregnelig. hendes flasker interessere hende kort tid, så hun er svær at få særlig meget mad i af gangen. Hun gider ikke ligge for sig selv, særlig længe. Og hvad der i det ene øjeblik kan synes virkelig sjovt for hende, kan ligeså hurtig blive vendt til skrig og gråd og hidighed!

Jeg trænger snart til noget nattesøvn og ro igen! - Jeg synes det her spring er det slemmeste indtil nu...

Stem gerne og uddyb evt med disse spørgsmål?

-Hvilket tigerspring husker i som det slemmest hos jer?
-Hvor længe varede det værste tigerspring?
-Og hvordan ændrede jeres baby sig under tigerspringet?

Med Oscar - 75 uger ..

Med Noel - 12 uger(nu)!

Er ved at gå ud af mit gode skind 
Han plejer at ha en fest rytme , og falde i søvn ved 21.30 tiden .. Han er stadig vågen og ikke vildt tilfreds
Desuden er det KUN mor der dur ... Øv
Han vejer over 7 kilo så mine arme er næsten væk 

Anmeld

22. december 2012

Laulund87

Thalia skriver:

Herhjemme er tigerspring i samme kategori som julemanden og tandfeen. Hvis man tror på dem så findes de.

Vi er på baby nummer 4 og har endnu aldrig oplevet et tigerspring, men generelt for dem alle synes jeg der har været nogle hårde perioder når børnene har været mellem 6 og 12 mdr gamle og gerne vil mere end de rent fysisk og verbalt er i stand til. Det har helt klart givet nogle frustrationer.

Enig

Anmeld

22. december 2012

KTP86

Muhmi skriver:

Ja det er VILDT irriterende hehe

Men hans 12 ugers spring belev faktisk ved så længe at vi ikke lagde mærke til 19 ugers springet hehe... Det er i hvert fald 12 ugers springet der har sat spor i mig... De andre har jeg kun lagt mærke til at han er lidt ekstra umulig, men det er det synes jeg

Den her smilte jeg af ^^ 

TS/ Det jo forskelligt,men husker det sidste som det værste,har glemt de andre   

Anmeld

22. december 2012

Muhmi

KTP86 skriver:

Den her smilte jeg af ^^ 

TS/ Det jo forskelligt,men husker det sidste som det værste,har glemt de andre   

Okay, hvorfor?

Anmeld

24. december 2012

Isaac's mor

Æv det er stadig ikk stoppet her.... I nat vågnede han 4 gange plus en ad gangene var han vågen halvanden time.... SUUUUK! Håber altså snart det stopper, er så træt... Hvis det her er tigerspring er det i hvertfald den væreste periode hidtil >_<

Glædelig jul

Anmeld

24. december 2012

isabellasmor

Har stemt 55 uger. Det er vi i lige nu, og hold op det er hårdt. På alle leder og kanter. Både sove/putte mæssigt, spise mæssigt, og hun vil bare ha sin vilje, så de første opdragelses diskotioner har også allerede været igang, og ja .. Men der er ved og være lidt mere ro på nu. Så vi krydser  For at vi snart får vores glade pige igen 

Anmeld

8. januar 2013

HopinWishin

Malli skriver:

Stem og uddyb gerne !

Vi er midt i 19 ugers tigerspringet, og kører nu på dag 17 - uden specielt meget søvn om natten, da lillepigen konstant kræver mad ( har hun aldrig gjort - altid kun en gang om natten) og selvom hun er vågen meget i løbet af natten, så står hun alligevel gerne op kl 6 - 6.30 GAB! I løbet af dagen er hendes humør meget svingende, og hun er meget utilregnelig. hendes flasker interessere hende kort tid, så hun er svær at få særlig meget mad i af gangen. Hun gider ikke ligge for sig selv, særlig længe. Og hvad der i det ene øjeblik kan synes virkelig sjovt for hende, kan ligeså hurtig blive vendt til skrig og gråd og hidighed!

Jeg trænger snart til noget nattesøvn og ro igen! - Jeg synes det her spring er det slemmeste indtil nu...

Stem gerne og uddyb evt med disse spørgsmål?

-Hvilket tigerspring husker i som det slemmest hos jer?
-Hvor længe varede det værste tigerspring?
-Og hvordan ændrede jeres baby sig under tigerspringet?

Hold da op ... Det er jo min Laura du beskriver!! heh... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.