Anonym skriver:
Lidt fra din hverdag?
Vil gerne høre fra andre med daglige smerter, hvordan det påvirker Jeres hverdag . I forhold til gøre mål, dagligdag , familie & venner , aktiviteter , børn osv.
på forhånd tak ( håber nøglen har lyst til at svare )
Jeg har lidt af kroniske smerter siden jeg var 15 år gammel og idag er jeg 22

Jeg har fået diagnosen karpaltunnelsyndrom, og er opereret for det en enkelt gang, dog uden effekt. Skal ind nu her om 3 uger og opereres i samme ar og hånd igen, da en ny undersøgelse har vist at min blodåre og min nerve i hånden kapper hinanden over når jeg bruger hånden. Oveni har jeg kronisk senehindeskedebetændelse og hovedpine + jeg stadig lider voldsomt under den sidste bækkenløsning jeg fik, hvor det endte med at jeg var følelsesløs fra livet og ned, så jeg går rigtig skidt..
Min hverdag er at jeg står op kl. 6 og gør mig klar. Tager afsted kl. 7 og er på arbejde hvor jeg er dopet med diverse smertestillinde og så bider jeg ellers smerten i mig. På de rigtig dårlige dage bliver jeg hjemme og sover 22 timer i døgnet, så der for jeg hjælp til alt. På de gode dage, forsøger jeg at fungere som alle andre, men kan jeg snige mig til det tager jeg en lur på en halv til en hel time inden jeg henter vores børn på 1,5 og 3,5 år, så er jeg sammen med dem og laver mad, når kl. rammer mellem 19-20 lander jeg atter på sofaen og de fleste dage falder jeg så i søvn kl. 20.30, jeg vågner gerne et sted mellem 5-20 gange i løbet af en nat.
Anmeld