Åhh, min hverdag lige nu er rigtig øv.
jeg er smertepatient, og har været det i 6 år nu.
Lige for tiden er jeg inde i en dum periode, har rigtig ondt, og sover mega dårligt. Men jeg står op lidt over 7 med Lilje, vi hygger, ser tv, spiser morgenmad, og så cykler jeg afsted med hende i dp. Cykler hjem igen, og smider mig på sofaen, her ligger jeg så i 2-3 timer, tager måske en lur hvis søvnen er helt i bund. Når vi når middagstid laver jeg lidt herhjemme, tømmer opvaskemaskine, vasker tøj, lægger tøj sammen, og på plads, støvsuger, tørre støv af, alle de daglige gøremål. Men jeg laver kun 1-2 af de ting om dagen. Så har jeg min hobby hvor jeg syer og designer baby og børnetøj. Nogen gange lader jeg rod være rod, og sætter mig på mit syværelse, og kobler fra der. Omkring kl 14 smider jeg mig på sofaen igen, lige en time inden jeg, cykler ned efter Lilje igen.
Vi kommer hjem, og hun hjælper med aftensmad, eller vi slapper af på værelset. Når jeg har overskud og vejret er rimeligt, og det ikke er for mørkt, så er vi gerne ude. Når Lilje er puttet om aftenen er jeg nok den første herhjemme som smider sig i sofaen, og der ligger jeg det meste af aftenen.
i weekenden gør jeg mit aller bedste for at aktivere hende, og slappe af når hun sover.
Jeg er så heldig at jeg lige pt går hjemme, så er meget spændt på hvordan det vil gå når jeg skal ud i en ny arbejdsprøvning.
jeg syntes selv det er R*V hårdt at være smertepatient, og have smerter hele tiden, men der er lige pt ikke mere at gøre for at jeg kan blive mere smertefri.
jeg ved ikke hvad du kan bruge det til, for syntes ikke jeg udretter meget, men jeg udretter det jeg kan, med tanke på jeg også er mor for en datter på 2, med krudt i måsen.