Anonym skriver:
Ville give min højre arm for forståelse i min familie - det har kostet et par medlemmer på den konto. Hvis man skal sige noget postivt om denne omgang må det klart være, at jeg har fundet ud af hvem jeg kan regne med og ej
Og det siger utrolig meget, man ved hvad man pludselig har.
Jeg syntes det er skræmmende nogen ikke vil se det.
Bare et eksempel, jeg kæmpede i over et år efter min skade før jeg fik at vide hvad der var galt. Det var det 3 sygehus jeg var på som stillede diagnosen, og havde set skaden, og kunne fortælle at på landsplan ses den max 2 gange årligt. Det første sygehus blev simpelthen ved med at sige at det var MIG der ikke ville gå, og MIG der gjorde det værrere. 2 sygehus konstaterede der var noget galt, men de vidste ikke hvad, og fordi de skulle lukke deres afdeling senere i 2007, så henviste de mig til et 3 hvor lægen efter ganske få minutter fortalte hvad der var galt.
så jeg har stået med 2 sygehuse som ikke vidste hvad de havde med at gøre, hvoraf det ene sagde det var mig, og mit hoved der gjorde det.
som et ekstra + lavede lægen på 3 sygehus (fordi jeg var begyndt selv at tro at det var da mig det var galt med) en temperatur prøvning på mine fødder, og det viste sig min venstre fod (den skadede) er 2 grader koldere end min højre. Simpelthen pga nerverne er skadet, og blodet derfor ikke cirkulere ordentligt længere...
Det korte af det lange med alt det her, er at jeg syntes ikke man får forståelse særlig mange steder, og specielt et sted som familie, og sygehuse burde da være dem som netop forstod, og hjalp en videre
Anmeld