VIPpigen skriver:
Præcis. Jeg kunne ikke klare mig uden mine Hvil, det er dem min hverdag hænger sammen på.
jeg tror mange smertepatienter skal finde den middel gennemvej, og holde de pauser kroppen fortæller. Det er som sagt 6 år siden jeg kom til skade, og det var først i efteråret 2010 da jeg var gravid, jeg lærte hvornår jeg skulle sige Fra. Eller nærmere, jeg valgte at nu SKULLE JEG SIGE FRA, for jeg havde et barn på vej som kom før mine behov, og det var vigtigt at jeg ikke vrissede af hende og manden senere.
vi har alle herhjemme lært hvor min grænse går, og min mand er god til at tage over, og ikke brokke sig over skidtet. Både min familie og svigerfamilie hjælper på alle led og kanter selvom vi har en times kørsel til hinanden.
Jeg ved selv at når andre smertepatienter fortæller de takler det "så'n og så'n" så bliver jeg faktisk glad, for føler nogen gange "normale" personer ser mig som doven. Men Åhh hvor er det svært og forklare folk om ens smerter når den bedste måde jeg udtrykker jeg har ondt er ved at vrisse af folk. Det har smertepatienter bare forståelse for.
håber en ny arbejdsprøvning kan give mig noget afklaring på hvad jeg skal med mit liv, for jeg aner det ikke selv. Haha.
du skal også passe på dig selv, og lige over, husk at slappe af i julen, selvom man har børn hjemme, og der skal ske noget.
rigtig glædelig jul

Har takket været god hjælp fra psykolog lært at holde mine smerte ud i hverdagen , hun har lært mig at håndtere ( ejj måske ikke altid )
mine smerter og begrænsninger. Det er 4 år siden jeg kom galt afsted og først her det sidste år har jeg lært at lytte på min krop. Jeg har dage hvor det går galt men jeg ved det, og ved jeg presser mig selv og hvilken reaktion der kommer. For den kommer ingen opgaver uden at betale ved kasse 1

Men fuck jeg syntes det er svært, for folk forstår det bare ikke
og forståeligt nok, for jeg gør det knap nok selv. Men ville til tider ønske det var en brækket arm.
Derfor jeg prøvede at oprette dette indlæg for føler til tider, at jeg er HELT galt på den. Men ved jo efterhånden hvad min krop kan og ikke kan. Men folk forstår det bare ikke . Og kan selv komme til at føle mig som doven
skide svært med de begrænsninger når man nu plejer at være super aktiv
men ja man skal nok være der selv for at kunne forstå.
Hvor dejligt din mand og familie har den forståelse for din situation og hjælper med det de kan
Det må være guld værd
Håber der kommer en fornuftig afklaring for din fremtid, en som du har det godt med . Det er ikke særlig sjovt og gå i det uvisse og ikke vide hva fremtiden bringer. Alt det bedste herfra