Over tid ? har jeg aldrig prøvet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi havde prøvet i over 2 år, og havde netop accepteret vi skulle i behandling

Og VUPTI stod vi med en positiv test.

SÅ det kan lade sig gøre.

Desværre var lykken kort, men det LYKKEDES

ja det høre man jo tit om...

er ked af det endte galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

WOOW nogle flotte test , ja der er der ingen tivivl hehe

fantastisk

Nej, der var vist ingen tvivl om resultatet - og alligevel kan jeg nu (mange måneder og tre skanninger senere) stadig blive i tvivl, om det bare er noget jeg bilder mig ind.. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Nej, der var vist ingen tvivl om resultatet - og alligevel kan jeg nu (mange måneder og tre skanninger senere) stadig blive i tvivl, om det bare er noget jeg bilder mig ind.. 

årh det skal du bestemt ikke være, men kan så meget godt forstå dig.

sådan vil jeg nok os selv ha det...

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

årh det skal du bestemt ikke være, men kan så meget godt forstå dig.

sådan vil jeg nok os selv ha det...

Jeg tror det er svært helt at fatte fordi de er SÅ stor en ting i ens liv - der er helt surrealistisk, og specielt, fordi det gik så hurtigt (næsten for hurtigt, hvis man kan tillade sig at sige det.. )..

Anmeld

16. december 2012

NNN

Jeg tog en test på selve dagen hvor jeg skulle have menstruation. Og den viste svagt positiv da det var  om aftenen. dagen efter testede jeg igen og der var med det samme to fine streger:-) hvis jeg var dig ville jeg tage en test asap- jeg er selv så utålmodig og havde altid 5-6 tests i skuffen:-)

Anmeld

16. december 2012

TR

Anonym skriver:

Kære alle sammen, jeg er vildt forvirret, idag er jeg på 30 dagen og jeg plejer ALTID at få min mens PRÆSIS på 27 Dagen, ihvertfald hele dette år, sidste år fik jeg mens på 29 dagen...

så kan ikke engang sige hvor mange dage jeg er over tid med mens, men hvis jeg tager udgangspunkt på 27 dagen er jeg jo gået 3 dage over tid, men eller kun 1 dag over tid hvis det er med 29 dagen.

det føles hele tiden som om mens er ved at komme, gjorde det os igår, så jeg tog bind på da vi kørte til KBH for en sikkerheds skyld, så her til morgen , tænkte jeg, ja nu kommer det fordi jeg kan mærke '' noget'' ryge ud af mig. men der er ik kommet noget endnu.

mine byster gør vildt ondt, men peljer de altså altid op til mens.

men undre mig over jeg er over tid, faktisk tør jeg ik tænke for meget over om jeg kunne være gravid, for vi har haft sex 2 eller 3 gange i denne måned, så chancerne er meget små, og vi har prøvet at blive gravide i 3½ år ......

nu er jeg  bekymrede for om der er noget galt siden den er forsinket i og med den altid er præsis.

hvad tænker i andre... ? tænker os om den kan være forsinket fordi jeg har været syg i tre dage i sidste uge, lige pludselig en dag fik jeg ondt i hele kroppen OVER alt. og det varede i tre dage, ( influenza tur ) gætter jeg på, kan det være skyld i forsinkelse.

jeg har mens smerter nu og ømme DUTTER!

Hmmm... håber jo alligevel det er graviditet , men vil være for utroligt.

men imens jeg skriver dette lige nu, får jeg flere og flere mens smerter, så det kommer vel om lidt .

håber på svar og rigtig god søndag

jeg står samme sted som dig .. 

Jeg er 3-4 dage over tid og har også mange mens smerter som om det er på vej og utæthed .. 

Jeg har det præcis på samme måde som dig , frygten for at fru rød er kommet når man går på wc ..  

Alt for vi begge får en positiv test

jeg har testet og den sagde negativ igår  

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg tror det er svært helt at fatte fordi de er SÅ stor en ting i ens liv - der er helt surrealistisk, og specielt, fordi det gik så hurtigt (næsten for hurtigt, hvis man kan tillade sig at sige det.. )..

jamen det gjorde det os med vores søn som er 6 år nu...

jeg blev gravid Lige med det samme, og jeg kunne bare mærke at den var der

men nu føler jeg intet... kun mens symptomer.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

jeg står samme sted som dig .. 

Jeg er 3-4 dage over tid og har også mange mens smerter som om det er på vej og utæthed .. 

Jeg har det præcis på samme måde som dig , frygten for at fru rød er kommet når man går på wc ..  

Alt for vi begge får en positiv test

jeg har testet og den sagde negativ igår  

ja vi må krydse alt vi har at krydse med

Håber snart din bliver positiv

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

Jeg tog en test på selve dagen hvor jeg skulle have menstruation. Og den viste svagt positiv da det var  om aftenen. dagen efter testede jeg igen og der var med det samme to fine streger:-) hvis jeg var dig ville jeg tage en test asap- jeg er selv så utålmodig og havde altid 5-6 tests i skuffen:-)

Ja har da os rigtig meget lyst...

men har taget så mange test de sidste 3 år, ( dog ikke det sidste halve år) og jeg bliver så ked af det når der kun er 1 streg men håber virkelig på jeg er gravid.

Anmeld

16. december 2012

TR

Anonym skriver:

ja vi må krydse alt vi har at krydse med

Håber snart din bliver positiv

mange tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.