Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja du har ret... nej håber på en graviditet.. der er nogle mennesker der siger (bla. min far ) at man SKAL TRO & HÅBE .........
Ja du har ret... nej håber på en graviditet..
der er nogle mennesker der siger (bla. min far ) at man SKAL TRO & HÅBE .........
Tja, men hvis det er for hårdt for hjertet at blive skuffet gang på gang, så er det nok et naturligt forsvar at blive lidt pessimistisk..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja det er ikke til at vide - hvor er det dejligt du svare mig på alle disse ting.
ja det er ikke til at vide - hvor er det dejligt du svare mig på alle disse ting.
Jeg ville håbe, at der var nogen, der gad svare mig, hvis jeg sad i samme situation, så det er da det mindste jeg kunne gøre..
M (: skriver: Tja, men hvis det er for hårdt for hjertet at blive skuffet gang på gang, så er det nok et naturligt forsvar at blive lidt pessimistisk..
ja lige præsis...
og det er lige så svært at blive ved med at være positiv, selvom jeg ved det er sundt og godt!
M (: skriver: Jeg ville håbe, at der var nogen, der gad svare mig, hvis jeg sad i samme situation, så det er da det mindste jeg kunne gøre..
Mange Tak
Anonym skriver: ja lige præsis... og det er lige så svært at blive ved med at være positiv, selvom jeg ved det er sundt og godt!
Tja, men jeg tror ikke på, at positivitet gør det alene - ligesom jeg ikke tror på, at man kan undgå at blive gravid ved at "tænke for meget på det"..
Anonym skriver: Mange Tak
Det var da så lidt..
M (: skriver: Tja, men jeg tror ikke på, at positivitet gør det alene - ligesom jeg ikke tror på, at man kan undgå at blive gravid ved at "tænke for meget på det"..
næ ved ik hvad jeg tror på faktisk. hehe
Anonym skriver: næ ved ik hvad jeg tror på faktisk. hehe
Jeg glæder mig i hvert fald til at høre, hvad du finder ud af!
M (: skriver: Jeg glæder mig i hvert fald til at høre, hvad du finder ud af!
Skal nok give besked i hvert fald...
indtil videre har jeg taget et bind på nu, så jeg ikke heller hele tiden render og tjekker.
Anonym skriver: Skal nok give besked i hvert fald... indtil videre har jeg taget et bind på nu, så jeg ikke heller hele tiden render og tjekker.
Jeg rendte også selv med bind i 5 dage før jeg turde teste..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128