Kære alle sammen, jeg er vildt forvirret, idag er jeg på 30 dagen og jeg plejer ALTID at få min mens PRÆSIS på 27 Dagen, ihvertfald hele dette år, sidste år fik jeg mens på 29 dagen...
så kan ikke engang sige hvor mange dage jeg er over tid med mens, men hvis jeg tager udgangspunkt på 27 dagen er jeg jo gået 3 dage over tid, men eller kun 1 dag over tid hvis det er med 29 dagen.
det føles hele tiden som om mens er ved at komme, gjorde det os igår, så jeg tog bind på da vi kørte til KBH for en sikkerheds skyld, så her til morgen , tænkte jeg, ja nu kommer det fordi jeg kan mærke '' noget'' ryge ud af mig. men der er ik kommet noget endnu.
mine byster gør vildt ondt, men peljer de altså altid op til mens.
men undre mig over jeg er over tid, faktisk tør jeg ik tænke for meget over om jeg kunne være gravid, for vi har haft sex 2 eller 3 gange i denne måned, så chancerne er meget små, og vi har prøvet at blive gravide i 3½ år ......
nu er jeg bekymrede for om der er noget galt siden den er forsinket i og med den altid er præsis.
hvad tænker i andre... ? tænker os om den kan være forsinket fordi jeg har været syg i tre dage i sidste uge, lige pludselig en dag fik jeg ondt i hele kroppen OVER alt. og det varede i tre dage, ( influenza tur ) gætter jeg på, kan det være skyld i forsinkelse.
jeg har mens smerter nu og ømme DUTTER!
Hmmm... håber jo alligevel det er graviditet , men vil være for utroligt.
men imens jeg skriver dette lige nu, får jeg flere og flere mens smerter, så det kommer vel om lidt .
håber på svar
og rigtig god søndag