Over tid ? har jeg aldrig prøvet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Jaaaaaa

Stadig ingen tegn på mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Nej , og kan mærke jeg blir mere og mere ivrig efter at få vished nu..

for er nervøs for det ikke er graviditet, men jeg HÅÅÅÅBEER virkelig.

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Nej , og kan mærke jeg blir mere og mere ivrig efter at få vished nu..

for er nervøs for det ikke er graviditet, men jeg HÅÅÅÅBEER virkelig.

Uha, jeg ville også være utålmodig!

Besluttet, om du vil teste imorgen eller vente et par dage endnu? 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

har købt to graviditetsteste, men tør bare ikke teste, og jeg har tisset ret mange gange hele dagen idag, så tør ikke hvis det ikke er koncentreret nok min urin til at kunne vise noget.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Uha, jeg ville også være utålmodig!

Besluttet, om du vil teste imorgen eller vente et par dage endnu? 

jeg tester imorgen tidlig

Måske også i aften, jeg sidder og holder mig, så mit tis kan blive lidt mere koncentreret, ved bare ikke om det holder at gøre sådan.

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

jeg tester imorgen tidlig

Måske også i aften, jeg sidder og holder mig, så mit tis kan blive lidt mere koncentreret, ved bare ikke om det holder at gøre sådan.

Man siger, at hvis man ikke har drukket vildt meget og har "holdt sig" i mere end fire timer, så burde den være lige så koncenteret som morgenurin.. Ellers vent til imorgen tidlig, hvis ellers nysgerrigheden og utålmodigheden kan holdes i skak så længe..

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Man siger, at hvis man ikke har drukket vildt meget og har "holdt sig" i mere end fire timer, så burde den være lige så koncenteret som morgenurin.. Ellers vent til imorgen tidlig, hvis ellers nysgerrigheden og utålmodigheden kan holdes i skak så længe..

åååh ja det er jo lige det... har lyst til at gå i seng nu det er bare så svært, sad lige og snakkede med en veninde idag som kom en tur forbi, og vi sad nærmest og planlagde når jeg kommer med babyen og vi skal hygge sammen osv...

det er helt åndsvag så kuldrede man kan blive... og allerede nu vil jeg blive så skuffet, så jeg kan ikke rigtig gøre noget for at slappe lidt af, men det er altså os kun fordi det er første gang nogensinde at jeg er gået bare 1 dag over tid.

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

åååh ja det er jo lige det... har lyst til at gå i seng nu det er bare så svært, sad lige og snakkede med en veninde idag som kom en tur forbi, og vi sad nærmest og planlagde når jeg kommer med babyen og vi skal hygge sammen osv...

det er helt åndsvag så kuldrede man kan blive... og allerede nu vil jeg blive så skuffet, så jeg kan ikke rigtig gøre noget for at slappe lidt af, men det er altså os kun fordi det er første gang nogensinde at jeg er gået bare 1 dag over tid.

Ja, det er vildt så hurtigt man planlægger fremtiden! Og det ville sikkert ikke nytte noget at gå i seng - tror næppe du ville få sovet ret meget i nat!

Nej, men det er jo et godt tegn, hvis din mens ALTID er punktlig - så kunne det jo tyde på, at der var noget i gære!

Glæder mig til en forhåbentlig positiv update imorgen! 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Ja, det er vildt så hurtigt man planlægger fremtiden! Og det ville sikkert ikke nytte noget at gå i seng - tror næppe du ville få sovet ret meget i nat!

Nej, men det er jo et godt tegn, hvis din mens ALTID er punktlig - så kunne det jo tyde på, at der var noget i gære!

Glæder mig til en forhåbentlig positiv update imorgen! 

ja det er jo nemlig det, min mens har altid været punktlig, og den har aldrig nogen sinde varet over 29 dage, og jeg er jo på 30 dagen nu.... 4+2, men har jeg vidst skrevet før

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

ja det er jo nemlig det, min mens har altid været punktlig, og den har aldrig nogen sinde varet over 29 dage, og jeg er jo på 30 dagen nu.... 4+2, men har jeg vidst skrevet før

Iiih, hvor er det spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.