Over tid ? har jeg aldrig prøvet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

NNN

Anonym skriver:

Ja har da os rigtig meget lyst...

men har taget så mange test de sidste 3 år, ( dog ikke det sidste halve år) og jeg bliver så ked af det når der kun er 1 streg men håber virkelig på jeg er gravid.

Det forstår jeg virkelig godt. Jeg var også træt af alle de tests Selvom vi kun havde prøvet i et halvt år. Man bliver så skuffet hver gang. 

jeg håber den er positiv for dig denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

jamen det gjorde det os med vores søn som er 6 år nu...

jeg blev gravid Lige med det samme, og jeg kunne bare mærke at den var der

men nu føler jeg intet... kun mens symptomer.

Jeg fik også sådan en uderlig "jeg ved jeg er gravid"-følelse allerede da vi sexede.. Så måske min fornemmelse bare var stærk? 

Åha, håber, at det sker snart! 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg fik også sådan en uderlig "jeg ved jeg er gravid"-følelse allerede da vi sexede.. Så måske min fornemmelse bare var stærk? 

Åha, håber, at det sker snart! 

Tak

der skete et eller andet med mig den dag min mens skulle komme for 6 år siden, kan huske jeg havde været hjemme hos min moster, og vi spise frokost, og så sagde jeg tak for mad jeg kan ikke spise mere, og så kikkede hun på mig og så sagde hun : det er fordi du er gravid.

og så grinede jeg bare. da jeg kom hjem tænkte jeg ikke videre over det.

men om aftenen sad jeg i sofaen med min kæreste og min kærestes kammerat var lige kommet på besøg og pludselig kunne jeg mærke noget i underlivet, og det fik mig til at gå ud og teste, og næsten med det samme kom der to strejer, og jeg gik i chok, og tænkte FUCK!" kaldte så på kæresten som sad og snakkede og sagde: skaaat, kom lige, så kom han og så viste jeg ham testen , pegede bare på den den, og så fik han stpore øjne og gav mig et kram.

vi gik ind i stuen igen, og kammeraten troede jeg havde skidt i bukserne det fik vi en god griner af, men han blev helt paf da kæresten sagde: Ja , jeg skal være far.

vi havde kun været sammen i 2 måneder.... så forstår godt han blev paf haha...

hyggelig historie, vi var bare så glade ............ tænk det er over 6 år siden

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Neeks skriver:

Det forstår jeg virkelig godt. Jeg var også træt af alle de tests Selvom vi kun havde prøvet i et halvt år. Man bliver så skuffet hver gang. 

jeg håber den er positiv for dig denne gang

ja man gør...

mange tak

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak

der skete et eller andet med mig den dag min mens skulle komme for 6 år siden, kan huske jeg havde været hjemme hos min moster, og vi spise frokost, og så sagde jeg tak for mad jeg kan ikke spise mere, og så kikkede hun på mig og så sagde hun : det er fordi du er gravid.

og så grinede jeg bare. da jeg kom hjem tænkte jeg ikke videre over det.

men om aftenen sad jeg i sofaen med min kæreste og min kærestes kammerat var lige kommet på besøg og pludselig kunne jeg mærke noget i underlivet, og det fik mig til at gå ud og teste, og næsten med det samme kom der to strejer, og jeg gik i chok, og tænkte FUCK!" kaldte så på kæresten som sad og snakkede og sagde: skaaat, kom lige, så kom han og så viste jeg ham testen , pegede bare på den den, og så fik han stpore øjne og gav mig et kram.

vi gik ind i stuen igen, og kammeraten troede jeg havde skidt i bukserne det fik vi en god griner af, men han blev helt paf da kæresten sagde: Ja , jeg skal være far.

vi havde kun været sammen i 2 måneder.... så forstår godt han blev paf haha...

hyggelig historie, vi var bare så glade ............ tænk det er over 6 år siden

Ej, det er da en sød historie!  Og vildt at blive gravid efter to måneder, og at det så denne gang skal være så svært! Håber da ikke vi har samme mønster herhjemme.. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Ej, det er da en sød historie!  Og vildt at blive gravid efter to måneder, og at det så denne gang skal være så svært! Håber da ikke vi har samme mønster herhjemme.. 

nej håber jeg heller ikke.

ja det er så utroligt, troede jo at det vil være lige så nemt da vi gik igang for 3½ år siden .....

men det kommer vel en dag

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

nej håber jeg heller ikke.

ja det er så utroligt, troede jo at det vil være lige så nemt da vi gik igang for 3½ år siden .....

men det kommer vel en dag

Ja, og forhåbentlig denne dag!

Anmeld

16. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

ååårh hvor sødt ... eller hvad man siger til det men dejligt jeg ikke er den eneste i verden...

havde du os mens smerter ? og følte du også hele tiden at mens var lige på trapperne ?

kæresten og jeg havde prøvet at blive gravide i 5 år..... ( vi har været gravide4 gange men mistet hver gang) . denne gang havde vi sex 1 gang den måned hvor jeg blev gravid... jeg var også stresset og stod i flytterod  sidder nu med min lille datter i armene 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Ja, og forhåbentlig denne dag!

Jaaaaaa

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

kæresten og jeg havde prøvet at blive gravide i 5 år..... ( vi har været gravide4 gange men mistet hver gang) . denne gang havde vi sex 1 gang den måned hvor jeg blev gravid... jeg var også stresset og stod i flytterod  sidder nu med min lille datter i armene 

ej hvor fantastisk ja det kan jo sagtens lade sig gøre Tillykke med hende, har jeg os skrevet da du havde født hende men du ved selvfølgelig ikke hvem jeg er Endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.