Over tid ? har jeg aldrig prøvet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg kan godt følge din ambivalens - på den ene side er man SÅ utålmodig efter at teste og få svar, og på den anden side er man SÅ bange for at blive skuffet (igen, igen, igen).. 

MEN sommetider sker det altså, når man allermindst venter det.. Har en veninde, som var gennem behandling og valgte at holde pause efter flere mislykkedes forsøg, og da de så holdte fokus studie og på at købe hus, vupti bum var hun øko-gravid! 

Måske er det endelig jeres tur? 

åh hvor fedt for hende / dem

ja vil da sådan ØNske at det er vores tur nu....... Tjaaah, tænker, det vil jo være en fantastisk Julegave , og så vil det være en fatastisk måned at føde i - i september for jeg ELSKER efteråret.

ååååh vil så gerne, håber jeg er gravid...

selvom jeg ik kan forstå hvordan hvis det skulle være tilfældet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

Jo, det kan også skyldes stress, men det kan vi jo desværre ikke vide på forhånd..  Men tror bare du må mærke efter - ville du blive mest skuffet over en negativ test eller over at mens pludselig "bare" kom? Hvis det er førstnævnte, ville jeg vente et par dage endnu og se tiden an - og evt. teste midt i/sidst på næste uge, hvis mens fortsat ikke er kommet.. 

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at det endelig er jeres tur! 

godt spørgsmål , det ved jeg ikke.... lige nu vil jeg blive GAL på min krop hvis den driller mig og jeg får nogle forhåbninger der ikke er hold i ....

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

godt spørgsmål , det ved jeg ikke.... lige nu vil jeg blive GAL på min krop hvis den driller mig og jeg får nogle forhåbninger der ikke er hold i ....

og tak for de krydsede finger

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

åh hvor fedt for hende / dem

ja vil da sådan ØNske at det er vores tur nu....... Tjaaah, tænker, det vil jo være en fantastisk Julegave , og så vil det være en fatastisk måned at føde i - i september for jeg ELSKER efteråret.

ååååh vil så gerne, håber jeg er gravid...

selvom jeg ik kan forstå hvordan hvis det skulle være tilfældet

Nogengange kommer lykken, når man mindst venter det.. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Det er da også dybt frustrerende, hvis den pludselig skal til at drille.. Jeg tror jeg ville teste og få vished - og sommetider kan mens "fremprovokeres", når man ved, at man ikke er gravid, og holder op med at håbe - men det satser vi selvfølgelig IKKE på er tilfældet hos dig..

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har faktisk drømt for 2 uger siden at jeg fødte en søn, det fortalte jeg en veninde og hun sagde : eij det er da et tegn...

men før jeg gik i seng den nat så jeg en film , hvor en lige havde født en lille dreng..

Anmeld

16. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg har faktisk drømt for 2 uger siden at jeg fødte en søn, det fortalte jeg en veninde og hun sagde : eij det er da et tegn...

men før jeg gik i seng den nat så jeg en film , hvor en lige havde født en lille dreng..

Måske er det et tegn - måske skyldes det filmen.. Men jeg har også først drømt om egne fødsler efter jeg blev gravid..

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Det er da også dybt frustrerende, hvis den pludselig skal til at drille.. Jeg tror jeg ville teste og få vished - og sommetider kan mens "fremprovokeres", når man ved, at man ikke er gravid, og holder op med at håbe - men det satser vi selvfølgelig IKKE på er tilfældet hos dig..

Ja du har ret... nej håber på en graviditet..

der er nogle mennesker der siger (bla. min far ) at man SKAL TRO & HÅBE .........

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Måske er det et tegn - måske skyldes det filmen.. Men jeg har også først drømt om egne fødsler efter jeg blev gravid..

ja det er ikke til at vide - hvor er det dejligt du svare mig på alle disse ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.