Msommerbarn skriver:
Jeg ville ikke blande mig hvis det var mig, folk har så ondt i røven over så meget og os danskere skal helst ikke "snydes" for noget, også er vi så nysgerrige at det til at br*kke os over. . .
Det op til folks egen samvittighed synes jeg.
At de måske "snyder" får du jo ikke mindre penge af ?
Desuden er jeg opvokset uden min rigtige far, men min mor har altid haft en kæreste fra jeg husker som jeg kaldte far fra jeg var 1 år.
så det behøves jo ikke være hendes rigtige far?
Og desuden er der mange familier der i dag har valgt at bo sætte sig hver for sig, fordi det måske ikke fungere hvis de bor under samme tag heletiden, så det kan sagens lade sig gøre, det hun bare skulle være obs på, er hvis hun får boligstøtte er der en regl med hvor meget folk må sove hos folk osv.... men det virkelig ude i normerne hvis man vil blande sig i dette. .
desuden må man vel have for meget fritid hvis man ville gøre noget ved det.
Bare min mening.... GOD LØRDAG 

Jeg må indrømme jeg ser det ganske anderledes.
Det er jo altså bedrageri og er berretiget til fængselsstraf. Det er er det jo fordi gjorde vi alle sådan, ville vores samfund gå nedenom og hjem. Jeg finder det usocialt, både at snyde som enlig, snyde i skat som selvstændig, virksomheder der trækker overskud ud af landet og ikke betaler skat. For det er alt det der gør at vi har råd til at give vores unger en god skolegang, de gamle og syge et værdigt liv. Lave vores veje, skrabe sne fri, samle skrald.
Det her handler ikke om at være skilsmissebarn og kalde et andet menneske for far? Det handler om at inkassere dobbelt su, diverse tillæg, boligsikring, institutionsplads og alt det andet man kan få som enlig.
Og jeg overser din hånlige kommentar om min fritid, hav en debat på en ordentlig måde, tak.
Anmeld